Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 512 ggr
Zusann
0

Ledsen

GråterDen tredje bebin kom i natt men överlevde inte.

Så ledsen för det.

Jag vet att jag ska va glad att Xållan fick två och det är jag också men ändock finns tankarna där på den tredje.

De andre två mår iaf bra,äter och sköter sig.

det var allt för just nu.

Behövde bara skriva av min ledsamhet liteGråter

Mylingens
0

Så himla trist Susann, känner verkligen med dej. //Kaisa

Zusann
0

Ja jobbigt just nuGråter Varför fick inte den lille rackaren ens födas levande.

Men jag hoppas Astra tar väl hand om henne.

SillyZones
0

Beklagar så mycket! Jag har aldrig behövt mista en bebis, men jag förstår att det är jättetungt…

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Rhapsody
0

Så trist. Du får försöka glädja dig åt de två söta bebisarna.

Kram Lena

solfager
0

Verkligen ledsen att du förlorat en kattunge, känner med din sorg, vet hur tung det är att förlora dom små liven. Förlorade 2 st i min första kull.

//Åsa

Sissi
0

Usch vad trist!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Ninnis
0

Förstår att du är ledsen…så tråkigt att mista de små!!!Gråter

ariel
0

Tråkigt Susann.. Har aldrig varit med om det ,förstår att det måste kännas tungt. Tänker på dej…Gråter

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Sagolika
0

Vad tråkigt! Ledsen Hoppas allt går bra med de andra.

Zusann
0

Tack ska ni ha det värmer i ett ledset hjärta.

Som om det inte räckte så tyckte jag Xållan blev lite slö idag så vi åkte akut in till djursjukhuset.Tyckte mig kunna känna ebn till därinne.Hon vätskades upp och blev röntgad.Som väl var så var det tomt i magen.Dem började prata om snitt om nån mer var kvar.Här snittas inget så länge det finns sprutor som kan få henne att krysta ut sa jag.Men det slapp vi ju som tur var.

Det kostade en del men det allra viktigaste är att Xållan mår bra.

Den lilla som skulle hetat Lil Kim har jag begravt på en mycket mycket vacker plats.

Jag är helt slut nu och foto blir det inga idag.Men bebisarna mår bra låter dem hälsa.

Önskar er en trevlig kväll.

Rhapsody
0

Åh din stackare, tur ändå att det inte var någon kvar. Det är inte alltid rosenrött med kattungefödslar, tyvärr.

Kram på dig

/Lena

LittleL
0

Tröstekramar i massor! Förstår att det måste kännas tungt nu men du får försöka glädjas åt dom två som finns i livet. /Sylvia

Margona
0

Tråkigt att den den inte klarade sig! Jag tycker synd om dig.

Kram Margona

Zusann
0

Svart-silver Tigren' är med sin syster hos änglarna.

kerstin2181
0

#14 har du mist en kattunge till?Generad

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

ingela-anthon
0

Vad tråkigt det måste vara om man mister kattungar.Gråter

Kramar, Ingela

Akasmas
0

Tråkigt att du mist dem, jag vet hur det känns har ju själv mist en hel kull då de föddes för tidigt…inget skoj alls. Man får försöka glädjas åt den som lever.

SKOGSGLIMTAN
0

Gud vad tråkigt att du mist dem,, må kännas "skit piss",, fy så orättvist livet kan vara för även de små liven,, kramar från oss!!

Zusann
0

#15 Ja Kerstin det har jagGråterHon var så otroligt vacker fast även om hon inte varit det hade jag vart ledsen ändå.

För att få in lite positiva i allt elände så finns det ju trots allt en kvar. Lina har gått upp 700g och börjar bli tjock om magen,röda tuttar så hon löper nog inte om. Hon ska enligt uträkningar få i skiftet vecka 38-39.Lite svårt exakt vilken dag då Kiro fortfarande var under lärostadiet om man säger så:) men han fick till det iaf till slut.

Pussa dina kattbebisar och var glad att du har alla kvar,det är du säkert också klart.Önskar dig all lycka med dem och att dem får fina hem.Kram Susann

Idag fick mina sina namn och den lilla som är kvar fick heta Foxxy Brown då hon är röd-brun spräcklig på ryggen.

av Edelmann(N)
0

Vad tråkig för dig. Tröstekramar i massor ifrån mig också Ledsen

Av Edelmann(N)

www.avedelmann.net

Zusann
0

Tack Pia det värmer att få höra det och att veta att ni vet hur man känner sig.

Hoppas allt är väl med de dina/Kram Susann

Margona
0

Mycket tråkigt att höra att du misst en till.

Kramar MargonaGråter

Zusann
0

Tack Margona för gulliga orden/Kram Susann

lejon31
0

Kära Zusann! Livet kommer och livet går. Tyvärr måste vi uppfödare bereda oss på det värsta. Jag blir själv lika förtvivlad varje gång ett litet liv går till spillo, men så är tyvärr den hårda verkligheten. M.V.H. Lejon!

Zusann
0

Tack lejon det var fint skrivet och jo jag vet att det är så men det gör inte sorgen mindre.

Men jag tar mig i kragen och går vidare.Men glömmer dem det gör jag aldrig.Dem har redan satt sin tass i mitt hjärta för alltidGråter