Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 576 ggr
kerstin2181
0

Hjälp av er, sökes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ser inte skillnad på de 3 röda killarna, och tycker det är skitjobbigt, man vill ju ha rätt namn, på rätt pojkGenerad

Ser ni nån skillnad?

pojk1

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

kerstin2181
0

pojk 2

kerstin2181
0

pojk 3

bibbi50
0

Kerstin!!

Snygga grabbarKyss

Kör med nagellack på en klo.Olika färg och olika tassar,så ska du nog lyckas hålla ordning på vilka det är.

kram Inger

kerstin2181
0

går inte, mamma katt tar bort det, har försökt

ChopSueys
0
ChopSueys
0
ChopSueys
0
ChopSueys
0

Blev error på mitt meddelande…först så blev det html kod av allt…sen så kom det in 4 ggr i rad :( Gör ett nytt försök:

Kollade på din hemsida. Av de tre röda pojkarn har du vad jag kan se 2 tabby vita och 1 röd tigre/spotted ev vit hane. Så den som är rödtigre/spotted borde kunna urskilja mot de andra pojkarna bara genom mönstret. Sen kan du på tabbysarna kolla deras svansar och se om de ljusa o mörka ringarna på svansen skiljer sig på dem i storlek o placering. Även frambenen och bakbenens mörka linjer kan man hitta något som skiljer dem åt. Men bäst är ändå nagellack. Nagellack ska man måla o sen vänta ett tag innan man lägger ner bebisen hos mamman så nagellacket hinner torka ordentligt…då försvinner lukten och mamman borde inte vilja slicka bort det.

hoppas det går bra!

kerstin2181
0

jag får köpa nytt lack, är nog lite gammalFlört

Jag har inte velat böka med dom så mycket, då mamma katt blir orolig, jag har aldrig sett henne må så bra, som nu. Jag får kolla dom noga i morgon igen, då jag ska fota om dom, så rätt katt, hamnar på rätt namn och bild, men av de röda, är en riktig tjockis, redan gått upp 95g