Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 400 ggr
Sagolika
0

Oj, vilken annons!

Det står i en Blocket-annons att en dam vill köpa eller "leasa" en skogkatthane omgående för hennes hona löper nu! Förvånad Inget nämns om stamtavlor, särskilda önskemål om hanen eller några tester. Märkligt! Man får lite intrycket av: ro hit med en skogishane ögonaböj om jag så ska behöva köpa den, för min katta löper nu! Men jag kan ju ha fel (man kan alltid hoppas).

Mizzi
0

Förvånad……….FundersamSkrikandes

Seerath
0

Sett den, lär bli oreggade ungar av det hela. Känns så iaf. :(

Sagolika
0

#2 Ja, dessvärre är det kanske så :(

kerstin2181
0

Vi har en sk huskattsuppfödare här i Örebrotrakten, föder bara upp långhårigt, och vi kan inget göra, vi har verkligen försöktGråter

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

kerstinwi
0

Fast jag tycker nog inte att man ska haka upp sig på hur personer formulerar sina annonser, texter är texter och kan lätt misstolkas. Vi får försöka tro folk om gott tills motsatsen bevisas. ;)  Letade annonsen, men hittade den inte.

bibbi50
0

det är med blocket som med allting annat på internet.Mer än 75% består av skitGråter

Det där med att leasa katt var nåt nytt för mig i alla fall.Fast man kan ju leasa blommor,akvarier och karlar ha,ha så….

Eftersom jag jobbar med data sedan mer än 10 år tillbaka så stöter jag dagligen på både seriösa och sådana som befinner sig i gråzonen.Och det upptäcker vi ju även här inne,till nöje för några och förtret för vissa.Det är samma inom alla brancher.Skojare har alltid funnits och kommer så förbli oavsett om du är köpare eller säljare.

ha en bra fortsättning på en solig höstdag

//Inger