Fertila hanar!
Jag skulle vilja se FERTILA HANAR i all sin glans. Inte för att starta en tråd med tillgängliga avelshanar utan för att helt enkelt visa upp vackra killar. Det finns såå många som man sällan/aldrig ser på utställning och det hade varit kul att få se dom. Även dom som INTE lånas ut till avel. Så fram med bilder på era snyggingar nu.
Först ut kommer min Nitte, 10 månader på bilden.
S*Monastery Bay's Night Train, NFO ns
/Sylvia
2# Åh vilken härlig bild på kungen
Kram Marina
1och 2 jätte fina killar
Här kommer en på S*Tam-Trion's Dumle, rödspotted & vit.
Född: 2006-01-03
Han är den absolut snällaste och gosigaste katt jag träffat, jag har fyra till här hemma, men han slår alla, trots att han är fertil.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
En till avkomma från S*Tam-Trion's, även han är röd-vit fast tigré. Han heter S*Tam-Trion's Big-Red och har en otroligt grov benstomme, jätte stor kille. Han fyller 1 år den 31 augusti fast han tror att han är kattunge, hur busig som helst.
Han blev faktiskt pappa den 19 juli till fem småttingar.
(Hos S*Glömstaskogen's)

#1 Ozzy är vår absoluta favvis, vi funderar skarpt på att kidnappa honom:-)
/Johan & Lotta
Johan sajtvärd på Européringen i Fokus
…en till faktiskt!
Big Reds bror Hubba Bubba som bor hos min syster. En ursnygg kille som tyvärr hatar utställningar.
Han är ca 10 ½ månad på bilden.
Vilka stiliga herrar det finns runt i kring.

Vad roligt det är att se alla vackra killar, som man aldrig ser annars.

#10 Klart min favorit! Din syster måste vara väldigt stolt över denna snygging
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
#9 Tack Lotta o Johan, vet att ni gillar honom, men kidnappa inte honom, snääälla för då brister mammas hjärta!!
Älskar den katten sååå mkt!!!
#14 Tack! Nitis är en vacker kille!!!

#10 Hubba Bubba…..MUMS!

Här är min kille S*Rumpetrollets Othello d 0923 född 060127.
Han är Pappa till 2 st kullar.
Flera bilder på www.rumpetrollets.com
/Åsa

Här är vår guldklimp S*Silverfårans Bombadil n 09 24. Än så länge har han ingen kull efter sig, men vi hoppas på att kärlek ska uppstå mellan honom och S*Frostvikens Agnes så småningom…

Kul!! Visste väl att det fanns massor med fina hanar där ute. Fram med fler killar!!
#35 Hihi, söt kille men kanske inte så fertil…
/Sylvia

#36 Nej inte fertil på långa när. Hoppas att det inte gjorde något att han blev med på ett hörn?
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

#42 hihi en naken Anthon.. oj jag bara älskar honom

# 43
Tack och *fniss* lite som Hönan Agda då, plocka ett hårstrå då och då
Men din Pommac går inte av för hackor - MUMS för honom och hans bebisar 
#29 #31 Tack så mycket!
Jag hoppas på iaf en kull efter honom, han bara väntar på att hans tilltänkta hona ska börja löpa.
Ska försöka ta mig hem till min syster snart igen för att ta lite nya bilder på honom. Hon sa när vi talade i tfn att han fått jätte mycket päls, särskilt runt huvudet…hon är så go…noll pejl på hur de ska se ut när de är som bäst..hi hi. Men jag blev väldigt glad över att höra att han fått massor med krage och päls.

#44 Ja gr5 hanarna är oslagbara.. 

# 47 Åh, en badpojke till 
Visst är dom väl läckra,
men vänta bara tills det blir kallt ute, då skall vinterpälsen fram 

#49 Han är snygg brorsan;)

#48 Ja, Man måste ju visa att dom kan se ut så också
Men det är ju inte så långvarigt
Nu börjar Miracle få tillbaka sin krage men i sommras var han helt kal

# 51 Självklart skall dom få visas då med, för det är ju samma katt 

Maccus är så snygg han vart jag kär i så fort han föddes.. usch varför är han så mycket släkt med min hane hehe annars skulle jag skicka dit några honor vare sig du ville eller ej

#55 HAHAHA
Visst är han vacker!!Men du har en såå snygg
hane själv.Det syns att dom är släkt

#56 Haha ja men vi tar gärna Maccus toffsar här hemma.. de skulle inte skada.. jag slapp dock de lilla vita min hane insåg de var bättre helt utan.. Skulle vara roligt att se killen live endag

#57 dom som dömt honnom på utställning kliar sig i huvudet för dom ser inte vart han har sitt vita. när dom sedan upptäcker det så komenterar dom det så här Ja det var inte mycket vitt gud gav dig, två vita tår
Nåja vi är inte rädda för konkurans
Vet inte om det har så stor betydelse. många tycker att det är lättare i en grupp utan vitt. men jag tycker att det är stor konkurens i alla grupper med NFO.Om man jämför med andra raser. Det skulle vara så roligt att se Delling Live och dig naturligtvis hoppas att vi ses på någon utsällning framöver
#17 Ja…hahahaha visst flinar han

Här kommer vår fertila hane, IC S*Mylingens Chanté som snart blir 2 år. Han har växt till sej i sommar och börjar nu att sätta lite päls efter att ha varit i bikini hela våren och sommaren. Han är en stor kille med härliga längder och ett fantastiskt temperament. Vi har tur, han varken strilar eller skriker fast han går ihop med våra flickor och vår andra fertila hane.
Han är efter: S*Hug Me´s Chino och IDP*Snofstofs Sonia Smoke Rings. //Kaisa

Här kommer en bild på vår andra fertila hane, S*Häxans Simsalabim, 1 år. Mycket tonåring fortfarande men vi ser att han så smått börjar bredda sej, framför allt i huvudet. Förhoppningsvis så kommer pälsen nu till hösten/vintern på honom. Oxå en väldigt lugn och go kille med härliga längder. Trots att han fortfarande är väldigt mycket tonåring i kroppen så väger han ändå sina 5½ kg! //Kaisa

#67 Åh vackre Smultron igen! Hoppas på att få se honom i Kungälv!
/Lena

#30 Vi ska fundera på det…;)
Johan sajtvärd på Européringen i Fokus

Slant med fingret. Om jag vill ta bort ett inlägg hur gör jag då? Provade hantera inlägg men där fans inte valet "ta bort inlägg"?

#72 hmm tänker jag helt fel men inte 17 är han född i år?
Vacker är han i vilken fall.. vi ska väl slåss på klubbmästerskapet hehe kanske ska stanna hemma 

HÄRLIG TRÅD ….
Mina flickor och jag bara älskar att se dessa härliga grabbar (fertila) runt om i landet ….
**Vi vill se MÅNGA FLER POJKAR…
Kramar
Tassemarkens flickor**

#74 Du har så rätt! Fingrarna slant visst mer än en gång.
Han är född i februari 2006 så klart.

#79/80 MUMS nu börjar vi snacka killar.. WOW.. släkt med båda mina killar här hemma :D så fin

#80 Vilken pudding*ler*,, super super snygg.
*Mvh Eva-Helen*

Här kommer en nytagen bild på S*Tam-Trion's Hubba Bubba, fyller 1 år om en vecka.

#85 Oj, så snygg!
Många andra fina katter också.
Susanna

Önskade man kunde få se lite mer av dom vita på utställningarna, jag får rysningar av dom, så otroligt vackra, fick se några i Norge igår, det var härligt
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Åh! Anthon, Mezzo, Smultron
Många snyggingar i denna tråd.
dom tar nog ett äldre kort som dom har mer päls på.
för det är sällan man ser katter i bikini
Här är Miracle 8mån