Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett32-utanför-ämnet
Läst 282 ggr
Kittekattus
0

Ny Uppfödning....

Hittade detta på  SSK var bara tvungen att visa upp det här… Såå att alla kanske får sig ett gott  skratt!!Skrattande
http://escargot.stalt.se/

Mvh

Eva

Mizzi
0

Hahaha känns lite som att dom driver med uppfödning i allmänhet, roligt var det i alla fall hehe

Signe-Jonna
0

Hi hi, roligt! Jag såg att de testar slemindex på alla sina avelssniglar. Skrattande

LittleL
0

HAHAHA, superrolig!!! Funderar på att länka ifrån min sida, hahaha. Den bloggen kan vara kul att läsa. /Sylvia

Zygots
0

Nej men va kul…….fick sig ett riktigt gott skratt.toppen!

favoritkatten
0

Hahaha den var bra den.. läst lite i bloggen.. Den gör en verkligen överlycklig… snacka om varning för asgarv… /Cina

Sandra76
0

Kul med fredagsläsning..kanon!

Anneli_G
0

Hehe.. jätte kul ju!! =)

Tassemarkens
0

1000 Tack Eva för länken …

Hade egentligen bara planerat 2 kullar i år … men när jag fick syn på ryska Rasse "WOOOW" vilken look … då kunde jag inte längre hålla mej. Det är ju helt andra linjer än vad som jag har … en riktig outcrossing Kyss och vad jag hört är finns det ett stort intresse  av hans avkommer …
Så har nu planerat en kull med Rasse … Han är redan på väg hit hem Cool för parning. Han har ett supertemperament.

//Ylva

Florinellas
0

# 8 Tror ni man kan få en snigel novisgodkänd =))) Jag har hela trädgården full, så det är ju bara att sätta igång! Men de är ju inte tama så jag vet inte mycket om deras temperament såklart….men de verkar snälla Cool

Lollo

fjellans
0

Vi har myskankor som äter sniglar, bra med protein tror jag, sen skulle ni se hur bra äggen blir oxå. Katterna bara älskar gulan från ankorna,, mums
Ett till två ägg från en Myskanka om dagen enligt Soc. styrelsen. så har du fyllt hela ditt dags behov av vitaminer o mineralerOskyldig

Zusann
0

Riktig trevlig länk…hahahaha

Kunde dem apportera också eller kanske rent av gå fotSkrattande

Tror jag köper en och anmäler till en agilitykursGlad

Tassemarkens
0

#9 Rasse har full stamtavla så där behövs inget novisgodkännande … däremot så går min hone "Lusita" på RX-stamtavla,
# 10 … Pingpong-ankisarna äter välan inte reggade singlar i alla fall ????
Du vet väl SSK's regel nr 6 … manger escargôt Fot i munnnen

Kan för övrigt tillägga att Rasse har redan kommit 3 decimeter hemifrån … OJojoj vad vi läääängtar

Margona
0

Hi hi detta var bland det roligaste jag läst på längeSkrattande

Zusann
0

#13 samma här…hahaha

Margona
0

#14 Vi kanske ska hänga på och börja med sniglar där kan det inte vara så stor konkurens hi hiSkrattande

lynxeyes
0

#15 lite läbbiga att ha i sängen bara *fniss*

/ Sophia

Kittekattus
0

Tycker det är en rolig sida.. det är väldigt bra om man är lite deppad.. för dåå får man sig ett gott skratt..

Zusann
0

#16 Näää det kan väl va riktigt mysigt att ha en på kinden när man vaknar eller varför inte på pannanSkrattande

Frostvikarna
0

haha, den sidan var ju riktigt roligGlad

ariel
0

Fick mej också ett gott skratt,denna hemsidan måste man ju absolut besöka igenSkrattandeSkrattandeSkrattande

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Sissi
0

Hur kul som helst!!!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

LittleL
0

#18 Minns ni inte tv reklamen för 10 år sedan??

"En snigel på ögat". Tv-pejling tror jag det var? /Sylvia