Ny Uppfödning....
Hittade detta på SSK var bara tvungen att visa upp det här… Såå att alla kanske får sig ett gott skratt!!
http://escargot.stalt.se/
Mvh
Eva

Hahaha känns lite som att dom driver med uppfödning i allmänhet, roligt var det i alla fall hehe

Hi hi, roligt! Jag såg att de testar slemindex på alla sina avelssniglar. 

HAHAHA, superrolig!!! Funderar på att länka ifrån min sida, hahaha. Den bloggen kan vara kul att läsa. /Sylvia

Nej men va kul…….fick sig ett riktigt gott skratt.toppen!
Hahaha den var bra den.. läst lite i bloggen.. Den gör en verkligen överlycklig… snacka om varning för asgarv… /Cina
Kul med fredagsläsning..kanon!

Hehe.. jätte kul ju!! =)

1000 Tack Eva för länken …
Hade egentligen bara planerat 2 kullar i år … men när jag fick syn på ryska Rasse "WOOOW" vilken look … då kunde jag inte längre hålla mej. Det är ju helt andra linjer än vad som jag har … en riktig outcrossing
och vad jag hört är finns det ett stort intresse av hans avkommer …
Så har nu planerat en kull med Rasse … Han är redan på väg hit hem
för parning. Han har ett supertemperament.
//Ylva
# 8 Tror ni man kan få en snigel novisgodkänd =))) Jag har hela trädgården full, så det är ju bara att sätta igång! Men de är ju inte tama så jag vet inte mycket om deras temperament såklart….men de verkar snälla 
Lollo

Vi har myskankor som äter sniglar, bra med protein tror jag, sen skulle ni se hur bra äggen blir oxå. Katterna bara älskar gulan från ankorna,, mums
Ett till två ägg från en Myskanka om dagen enligt Soc. styrelsen. så har du fyllt hela ditt dags behov av vitaminer o mineraler
Riktig trevlig länk…hahahaha
Kunde dem apportera också eller kanske rent av gå fot
Tror jag köper en och anmäler till en agilitykurs

#9 Rasse har full stamtavla så där behövs inget novisgodkännande … däremot så går min hone "Lusita" på RX-stamtavla,
# 10 … Pingpong-ankisarna äter välan inte reggade singlar i alla fall ????
Du vet väl SSK's regel nr 6 … manger escargôt 
Kan för övrigt tillägga att Rasse har redan kommit 3 decimeter hemifrån … OJojoj vad vi läääängtar

Hi hi detta var bland det roligaste jag läst på länge
#13 samma här…hahaha

#14 Vi kanske ska hänga på och börja med sniglar där kan det inte vara så stor konkurens hi hi
#15 lite läbbiga att ha i sängen bara *fniss*
/ Sophia
Tycker det är en rolig sida.. det är väldigt bra om man är lite deppad.. för dåå får man sig ett gott skratt..
#16 Näää det kan väl va riktigt mysigt att ha en på kinden när man vaknar eller varför inte på pannan

haha, den sidan var ju riktigt rolig

Fick mej också ett gott skratt,denna hemsidan måste man ju absolut besöka igen

Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
Hur kul som helst!!!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#18 Minns ni inte tv reklamen för 10 år sedan??
"En snigel på ögat". Tv-pejling tror jag det var? /Sylvia