S*Sillyzone's Cornelia Cacao
Att fota svarta katter är lika roligt som att springa 22mil =pest. Dock fick jag till en bild idag på cornelia som är tekniskt bajs men jag tyckte hon vart fin ändå. Blixten slår till när den vill och blir de inte blixt så blir de svart haha.. har ju inga bra redigeringssidor men håll till goda min svarta tjej har ni inte fått sätt så många ggr så jag tänkte ni kunde få njuta av min norrlänska skönhet ändå
Förhoppningsvis ska hon få sin första kull i början av nästa år och de ska bli jätte spännande även om hon kanske inte är felfri själv tror jag hon kommer få mycket fina barn. Är hon inte lita vacker?

Bra foto på en mycket svårfotad färg. Har en svart hona också och det blir aldrig några bra kort. Är iof ingen stjärna på att fotografera heller. Nu har jag en unge i kullen som är helsvart och det är skittråkigt eftersom det inte syns på bilderna hur hon ser ut.
Och ja, hon är allt lite vackre din hona;) /Sylvia
Lilla pluttan!! Vilken vacker bild! Även om Cornelia själv inte är felfri så har hon många bra kvaliteter. Det blir säkert en bra kombination som du valt!! Ser fram emot barnbarnen!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Gäller att ha mycket ljus och fota utan blixt för att få bra bilder på svarta. :/ Inte lätt men det går. :)

Hon är ju bara för underbar Cornelia!
Sanna
Jättefin bild!
Har ju själv en svart hona= den katt man tyvärr fotar minst…
Tråkigt, och de bilderna man har är ju inte direkt smickrande att lägga ut..

Mannen som skall para henne förhoppningsvis är S*Redtail's Nigel NFO ns0324 (jag som bara fick rött och paddor sist nu ska vi variera oss hehe)
De är första gången för de båda så de ska bli spännande och se vad de är som kommer ut och vad de ger :)

Mm det blir säkert fina kissar.Cornelia är fin och blivande pappan med:) kul för Jessica att få *barnbarn*

Jättefin bild på tjejen. Har ju själv en svart hona o hon är den man har minst bilder på pga att det aldrig blir några bra bilder.Nu har du bevisat att det faktiskt går så nu ska det fotas
MVH/Marina
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

ja men de är ju stor skillnad vad man har för kamera med