Dal 25-26 Aug
Är det någon som vet när man får svaret på om man kom med?? Det är ju nu i helgen som utställningen ska vara.. skulle ju vara bra att veta lite i förväg om man kommer med eller ej…
Är det någon som fått svar? ska ni dit?

Jag har fått bekräftelse.. så den borde komma till dig också snart..

Bekräftelsen är utskickad, fick min i fredags.
//Veronica

Jag har inte fått min, men vet att jag kommit med, kommer imorgon hoppas jag
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Jeg fikk min på fredag

Jag fick min via mail nu, så allt är klart, synd att inte domarfördelningen finns

har fortfarande inte fått min.. :( hoppas ja får nån… hoppas ja kom med.. det skulle ju bli min Glorias första…

#6 jag råder dig att maila denna, då inte alla bekräftelser har nått fram, har du kommit med, så får du den via mail, det fick jag igår, maila omg

Jag fick svar nu… jag är med båda dagarna!! :)
Men har ett litet problem…. Jag jobbar i Norge och fick tydligen inte med mig nått burskynke när ja åkte hit i söndas… Är det någon som kan hjälpa mig?? Kan tänka mig att hyra av någon om det finns nån som har ett extra…

#8 jag har en som går i vinrött, ganska fint
hör av dig, jag ställer bara lördagen, så då får du skicka tillbaka det
eller vill du ha till dubbel?

#9 du kan icke finna ett bättre
det blir kanon till henne, tvättar det imorgon, måste nog köpa till stängerna, blir ju en viss svinn på utställningarna
jag kan fota färgen om du vill? finns även en liggmuff till

ha ha, 2 färgat är det, själv är min padda otroligt fin i det, och det är mycket välsytt
ha ha, lovar att stryka det först

Stänger? nu hänger jag inte med… :S ska bli riktigt kul.. detta är min första utställning… :D Ni får hjälpa mig allesamman så ja inte gör bort mig… hehe

#13 nog jag som uttrycker mig fel, jag menar dom som håller upp burskynket, är lite trött efter dagens förlossning, sån spänning

ahaa… då förstår jag… :) Jo man blir lätt trött när man jobbar och sliter hela dagarna… känner mig sj trött men ändå väldigt uppspelt för helgen… Gu va skoj det ska bli!! Längtar jätte mycke… men vet ju knappt inget om vad som händer på en utställning.. men de vissar sig väll… antar att det kommer bli riktigt kul iallafall… :) Tack kerstin för att du hjälper mig så mycke först med mail adressen å nu me skynket!! TACK! :)
Gloria tackar också..

Helt ok, jag behövde precis samma hjälp min första utställning

Jag har S*Rockringen`s I Want a dog
kompisen har sin MCO
och en annan som åker med, sin birma
Bilden är tagen sena kvällen

Nu måste ja be om ännu mer hjälp… vart i dal är det utställningen kommer att vara? är det nära tågstationen någon som vet?

#20 tyvärr kan jag inte hjälpa dig med den frågan
Men ville bara tala om att burskynken är nu tvättat igen, stryket och packat, har även varit och köpt nya upphängen till det.
Du får titta på hemsidan hur jag ser ut, så vi kan hänga upp det innan allt börjar, http://kerstin.3w.se/

Vet nån adress?? då ä de ju lite lättare än om man bara vet att det är i dal… orolig för att ja onte kommer hitta.. å kan kommer ju inte till dal fören 0745 så har ju inte jätte lång tid att leta på heller…. :S

Hittat karta nu… förstår inte hur jag ska hinna… :S
kart länk här: http://www.nettkatalogen.no/default.asp?search=letohallen&zoomlevel=15&cmd=kart
hur ska ja ta mig till… min kille skulle varit här igentligen men nu kom han inte å allt blir problem… :(

#22 det här är det enda jag hittar, då vi har egen chafför, som hittar, har jag inte brytt mig om adress mm, men hoppas detta lilla ska hjälpa nåt
LetoHallen, Gardermoen Messe- og konferansesenter · 2072 Dal · Tlf: +47 63 95 91 00 · Fax: +47 63 95 91 01 · E-post: firmapost@letohallen.no

ja hitta det på en karta.. men ä ju en bra bit att ta sig från stationen… hur ska ja hinna när ja inte ä framme i dal fören vid 0745… kart länk: http://www.nettkatalogen.no/default.asp?search=letohallen&zoomlevel=15&cmd=kart

#25 Vart åker du ifrån?

från klöfta