Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 357 ggr
mimmie.k
0

Dal 25-26 Aug

Är det någon som vet när man får svaret på om man kom med?? Det är ju nu i helgen som utställningen ska vara.. skulle ju vara bra att veta lite i förväg om man kommer med eller ej…

Är det någon som fått svar? ska ni dit?

AngelicaT
0

Jag har fått bekräftelse.. så den borde komma till dig också snart..

Vildvittra
0

Bekräftelsen är utskickad, fick min i fredags.

//Veronica

kerstin2181
0

Jag har inte fått min, men vet att jag kommit med, kommer imorgon hoppas jagFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Brita
0

Jeg fikk min på fredag

kerstin2181
0

Jag fick min via mail nu, så allt är klart, synd att inte domarfördelningen finns

mimmie.k
0

har fortfarande inte fått min.. :( hoppas ja får nån… hoppas ja kom med.. det skulle ju bli min Glorias första…

kerstin2181
0

#6 jag råder dig att maila denna, då inte alla bekräftelser har nått fram, har du kommit med, så får du den via mail, det fick jag igår, maila omg

jaco@online.no

mimmie.k
0

Jag fick svar nu… jag är med båda dagarna!! :)

Men har ett litet problem…. Jag jobbar i Norge och fick tydligen inte med mig nått burskynke när ja åkte hit i söndas… Är det någon som kan hjälpa mig?? Kan tänka mig att hyra av någon om det finns nån som har ett extra…

kerstin2181
0

#8 jag har en som går i vinrött, ganska fintSkrattande

hör av dig, jag ställer bara lördagen, så då får du skicka tillbaka detFlört

eller vill du ha till dubbel?

mimmie.k
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#9 tror du det passar på Gloria?

kerstin2181
0

#9 du kan icke finna ett bättreGlad det blir kanon till henne, tvättar det imorgon, måste nog köpa till stängerna, blir ju en viss svinn på utställningarnaSkrikandes

jag kan fota färgen om du vill? finns även en liggmuff till

kerstin2181
0

ha ha, 2 färgat är det, själv är min padda otroligt fin i det, och det är mycket välsytt

ha ha, lovar att stryka det förstFlört

mimmie.k
0

Stänger? nu hänger jag inte med… :S ska bli riktigt kul.. detta är min första utställning… :D Ni får hjälpa mig allesamman så ja inte gör bort mig… hehe

kerstin2181
0

#13 nog jag som uttrycker mig fel, jag menar dom som håller upp burskynket, är lite trött efter dagens förlossning, sån spänning

mimmie.k
0

ahaa… då förstår jag… :) Jo man blir lätt trött när man jobbar och sliter hela dagarna… känner mig sj trött men ändå väldigt uppspelt för helgen… Gu va skoj det ska bli!! Längtar jätte mycke… men vet ju knappt inget om vad som händer på en utställning.. men de vissar sig väll… antar att det kommer bli riktigt kul iallafall… :) Tack kerstin för att du hjälper mig så mycke först med mail adressen å nu me skynket!! TACK! :)

Gloria tackar också..

kerstin2181
0

Helt ok, jag behövde precis samma hjälp min första utställning

mimmie.k
0

Vilka katter är det ni kommer ta med er (gärna bilder) och vilka kommer ska bli så kul!!

För mig ä det jag som kommer min bror följer nog med på lördagen och söndagen min kille kommer förhoppningsvis på söndagen.. :)

Katten jag har med är min älskling S*Klimpens Gloria

kerstin2181
0

Jag har S*Rockringen`s I Want a dog

kompisen har sin MCO

och en annan som åker med, sin birma

Bilden är tagen sena kvällen

Brita
0

Jeg skal ha med Tingeling av Bjørnsletta (N)

mimmie.k
0

Nu måste ja be om ännu mer hjälp… vart i dal är det utställningen kommer att vara? är det nära tågstationen någon som vet?

kerstin2181
0

#20 tyvärr kan jag inte hjälpa dig med den fråganOskyldig

Men ville bara tala om att burskynken är nu tvättat igen, stryket och packat, har även varit och köpt nya upphängen till det.

Du får titta på hemsidan hur jag ser ut, så vi kan hänga upp det innan allt börjar, http://kerstin.3w.se/

mimmie.k
0

Vet nån adress?? då ä de ju lite lättare än om man bara vet att det är i dal… orolig för att ja onte kommer hitta.. å kan kommer ju inte till dal fören 0745 så har ju inte jätte lång tid att leta på heller…. :S

mimmie.k
0

Hittat karta nu… förstår inte hur jag ska hinna… :S

kart länk här: http://www.nettkatalogen.no/default.asp?search=letohallen&zoomlevel=15&cmd=kart

hur ska ja ta mig till… min kille skulle varit här igentligen men nu kom han inte å allt blir problem… :(

kerstin2181
0

#22 det här är det enda jag hittar, då vi har egen chafför, som hittar, har jag inte brytt mig om adress mm, men hoppas detta lilla ska hjälpa nåt

LetoHallen, Gardermoen Messe- og konferansesenter · 2072 Dal · Tlf: +47 63 95 91 00 · Fax: +47 63 95 91 01 · E-post: firmapost@letohallen.no

mimmie.k
0

ja hitta det på en karta.. men ä ju en bra bit att ta sig från stationen… hur ska ja hinna när ja inte ä framme i dal fören vid 0745… kart länk: http://www.nettkatalogen.no/default.asp?search=letohallen&zoomlevel=15&cmd=kart

kerstin2181
0

#25 Vart åker du ifrån?

mimmie.k
0

från klöfta