Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 330 ggr
Mylingens
0

Vilken lycka!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan knappt fatta att vi har haft sån tur! Av 13 kattungar har vi nu bara 1 kvar som är till salu, de andra 12 kattungarna är bokade! Och alla till jättetrevliga och bra människor. Kattungarna är nu 7 respektive 8 veckor gamla och här är fullt ös hela dagarna!

Här kommer en bild på S*Mylingens American Beauty,a 03, som är den enda kattungen som är kvar till salu.

Hennes föräldrar är: IC S*Mylingens Chanté och S*Mylingens Rowena  //Kaisa

Mylingens
0

…här kommer ytterligare en bild där man ser hennes fläck på ryggen och den vita svanstippen. //Kaisa

Rhapsody
0

Vad härligt! Men så var det ju fina bebisar också! Hos mig är det min röde pojke som inte är bokad. Man kan ju inte ha hur många katter som helst, annars hade jag inte haft något emot att behålla honom.

Juliette-
0

Gud grattis måste man ju säga i dessa tider.. men suck de är ju en av de goaste du har kvar

LittleL
0

Konstigt att hon är kvar sist. Det var henne jag föll för första gången du visade upp bilder här på forumet. Hon är ju så charmig med sin fläck i ansiktet. Men Grattis till 12/13 sålda iaf. Hoppas jag har samma tur med mina små här hemma. /Sylvia

bustrollet
0

Mm jättesöt liten tjej.Har ju en blå-vit litet troll här hemma själv som är 18 veckor nu och min älskling:) är nog bara en tidsfråga innan nån vill köpa henne..

Mylingens
0

Tack ska ni ha! Vi är så tacksamma mot alla våra underbara kattköpare, vår kattungar kommer att få det så så bra i sina nya hem, det är jag övertygad om. Förr eller senare kommer även lilla Beauty hitta sitt hem, det är ju ingen brådska, hon blir 8 veckor idag. //Kaisa

Signe-Jonna
0

American Beauty är ju jättefin!Glad

lynxeyes
0

Grattis Kaisa, vad härligt… :)

/ Sophia

Mylingens
0

# 7 och 8 Tack ska ni ha!

Tycker oxå att det är lite konstigt att Beauty är den som är sist kvar. Hon är så charmigt söt med sin blåvita teckning i ansiktet. Men jag har märkt att de flesta som köper till sällskap vill ha mörka katter. De med mycket vitt är dom som har blivit bokade sist och de brunmönstrade utan vitt gick allra först.

Mad Max blev bokad igår och här är en bild på honom, kullbror till Beauty och pappa Chanté upp i dagen, förutom att han då är silver istället. //Kaisa

[Pimme]
0

Grattis! Så fin som den kattungen e så e hon snart oxå såld tror jag. Glad

Carrocs
0

Cornell har oxo en sådan vit fläck på ryggen, han är en a 03… Glad