Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett12-omplaceringar
Läst 1101 ggr
Juliette-
0

Behöver du omplacera?

Hej

Jag har en kompis som är på jakt efter en trevlig go katt och de får gärna vara en lite äldre än bebis.. Om ni vet nån ska omplacera eller nått kan ni väl berätta visa osv här så vidarbefodrar jag de till henne.. De viktigaste är att de inte är en skygg katt.

Ser fram emot svar hanar honor ja de spelar ingen roll hon vill bara ha en underbar kisse att älska.

Kajsamatte
0

Hej

Vi har en kille kvar som nu är ca 7 månader!

Titta gärna in på hemsidan: http://www.juvelens.se
/ Lena

Seerath
0

Jag antar att det sökes i samma område av Sverige som du bor i, eller?

Juliette-
0

#2 Nja 30mil söder om mig bor hon hehe

Juliette-
0

#1 Gud vilken söt kille skall medela henne killen finns.

lynxeyes
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har ju en stoor o go kille kvar som är 5 månader och väger ca 4kg, han är NFO d

Mer info finns på hemsidan 

/ Sophia

Juliette-
0

#5 Endast till sällskap står de är de bara en knick så de går att ställa som kastrat sen eller är de nått annat fel.. Hon är ju sugen på att prova ställa ut lite och prova i alla fall..

lynxeyes
0

Tiger har en minimal knick som knappt är kännbar… fortfarande inte stel, men kommer med all sannolikhet att sluta som en knick, därför säljs han ju endast till sällskap, men ställa ut som kastrat går ju bra :)

/ Sophia

Juliette-
0

#7 Ok bra jag medelar alla små till kompisen så får hon avgöra vad hon tycker och gillar mest :D Vart bor du? Häst nått och de ligger *hihi*

Mylingens
0

Här ju jättefin Sophia! //Kaisa

lynxeyes
0

Hästveda *fniss* Ligger i Norra skåne, nästan vid smålandsgränsen ;)

#9 Tack Kaisa, han är en sån goding, flera uppfödare har hört av sig på honom, men så har han ju den förbaskade lilla, lilla knicken, det är så synd för han känns så lovande… :( 

/ Sophia

lynxeyes
0

#8 var bor din kompis?

/ Sophia

Juliette-
0

Jönköping

lynxeyes
0

Jag åker genom Jönköping den 1/9 dvs nästa helg *blink*

/ Sophia

preya
0

Hejsan

Jag gjorde såhär att jag landade in på forumet och eftersom jag hoppas få kunna bli skogkatt ägare snart så dök jag in här!

Tycker alla katterna jag sett här är jättefina och så så att det är bara att föra diskutionen vidare!

Signe-Jonna
0

#14 Välkommen! Har du kollat på skogkattslingan? Där finns det också annonser över kattungar.

Juliette-
0

De vart visst väldigt svårt att få nån favorit hehehe

preya
0

Ja det är väldigt svårt har ju fyra just nu att välja mellan och alla verkar toppen hur gör man sen!

Juliette-
0

#17 Bara sätta sig och ringa runt fast haha då kanske de blir ännu mer toppen alla Räcka ut tungan