Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 550 ggr
kerstin2181
0

kan du våra raser?

Jag fick 12 av 15, så jag får träna mer, testa du medSkrattande

http://www.expressen.se/1.802058

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

jaanuska
0

Jag har testat tidigare idag och fick 15/15 Skrattande  Jag tror att jag hade lite tur där. Jag gissade en fråga (anade en liten luring där) och tydligen hade jag rätt Oskyldig // Jaana

ingann
0

11/15 så det blir träning Generad

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Juliette-
0

jag fick 15/15 när jag gjorde de tidigare idag *ler*

Mizzi
0

13/15 Men jag hade svårt att se vissa bilder ,vet inte om det är min dator eller var det fler som tyckte samma ???

Pulcherimas
0

13 av 15….tror jag missade på rexen och den allra första frågan (även om jag tyckte det såg ut som en huskatt/bonnkatt). Nå, får väl vara ganska nöjd ändå?! Flört

erspers
0

Jag fick bara 11/15..men får väl skylla på att jag endast är intresserad av en ras..o den var inte ens med..Oskyldig

//Stefan

SpinE
0

Jag testade nu, och det visar sig att jag tillhör de 203 som hitills gjort testet och fått 14 p av 15 möjliga. Problemet är att jag inte vet vilken av de 2 frågorna, de jag var tveksam på, som jag de facto hade rätt på. Grattis Jaana!

Tror jag måste göra hundtestet oxå det är lätt att "bli biten" av frågesport.

Anneli_G
0

Fick även jag 11/15… inte helt lätt det där =)…

kerstin2181
0

FlörtLuriga frågor vissa, bonnkatt på ena, huskatt på en annan, men jag tycker alla över 10 är jättedukttiga, då inte vår ras fanns med Skrattande

Kenzo
0

11 av 15 fick jag.

kerstin2181
0

Grattis du medFlört

Kronängens
0

Jag fick 14/15. Synd att det inte fanns facit för den frågan som jag tror att jag missade hade ungefär en tredjedel svar på alla alternativen…

Humletassens
0

Fick 12 av 15…men då fick jag samma bild på dom 3 sista Ledsen. Så det var en ren changsning att det blev rätt. Men ganska nöjd med resultatet i alla fall…

//Henrik

Keso
0

13 av 15 känner mig väldigt nöjd.

Seerath
0

Jag gjorde testet igår och när jag väl fick det att funka så fick jag 15/15 :)

_Cilla_
0

Cool

"Du fick 15 av 15 möjliga

ALLA RÄTT! Otroligt imponerande. Du borde bli ordförande i Sveriges kattklubbars riksförbund. MIAU på dig!
5069 personer har gjort testet."

lynxeyes
0

Yiihaa 15/15 ;) (när jag väl fick det att fungera *fniss* kom till nån hälsoenkät mitt i först…)

/ Sophia

Sandra76
0

14/15 det får väl duga;)

Zygots
0

……….jag hade också 14 av 15 möjliga, tyckte rexbilden var ganska dålig, svårt att se om det var en Devon eller Cornish, men det är KUL med frågasport, och speciellt när man gillar ämnet….Glad

angstorpet
0

13/15 på katt-testet, men ränderna som instruktör och ordförande på Törebodabrukshundsklubb går tydligen inte ur eftersom jag fick 18/18 på hundtestet ;-)

Malin

Labolina_73
0

Jag fick oxå 13/15, men som sagt visa bilder var m,ycket svåra att se på..

Men hehe jag är nöjd.. :-)

Labolina_73
0

Hehe på hundar fick jag oxå 13,, men :-S av 18 frågor,, inte alls lika bra alltså.. :-)

Men det visste jag ju oxå å andra sidan.. ;-)

Eithels
0

Jag fick 14 av 15. Hade också velat ha med facit så att man visste vilken man svarat fel på. Tror att det var rexen…

Frostvikarna
0

Jag fick oxå 11 av 15Skrattande

LittleL
0

12/15 fick jag men jag stör mig på att man inte fick dom rätta svaren. /Sylvia

Signe-Jonna
0

Helt oroligt! Jag fick 15 av 15! Men då hade jag en del tur på de olika rex-varianterna för dem kan jag sannerligen inte.

Fairyhearts
0

Skrattande jag tror det är nåt fel *asgarv* Får fråga 1 först ok väljer ett svar - nästa och då kommer helt plötsligt denna fråga nr 7 "När anses en man vara välklädd i sängen?" Sen tre alternativ, Något RFSU test. Är det fler än jag som haft samma problem?

Ska nog testa igen lite senare tror jag, vågar inte fler försök nu *fniss*
/Marie

Humletassens
0

#27..Du fick iaf ett intressant fel…jag fick bara samma bild på dom 3 sista katternaRäcka ut tungan

Fairyhearts
0

Ha ja man häpnar. Men nu kom jag igenom och Jiiipi jag fick 15/15 helt otroligt!! Så nu får jag också bli ordf …
/Marie

kerstin2181
0

ASGARV!

Signe-Jonna
0

#29 Grattis till din nya post! Skrattande

Silverfarans
0

Jag fick 13 av 15 MEN på hund fick jag 18 av 18 hihihihi lite kul fråge tävling!

Mulan
0

#27, ja jag fick också nån sån där konstig fråga mitt i allt, nåt om jag var straight eller inte.. Liiite skumt kan man säga.. Skrattande Nåja, jag hade ett par fel, och hamnade på 13 av 15.

mvh Malin

ariel
0

Är det bara jag som är så kass?8poängSkrattande

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

SKOGSGLIMTAN
0

#34 hehe,, Njepp,,här har du en till som var urkass 7/15,,,).

Må plugga på eller vad sägs!?

akickia
0

Weeii, 13/15, men som sagt, ett facit hade varit trevligt =)

fiskerjentas
0

Jeg fikk 14 av 15, men jeg savner også en fasit, så jeg kan få vite hvilken jeg missat

Ninnis
0

jag fick 12 av 15 det var ett kul test!

ariel
0

#35 SkrattandeTror nog också att det får bli att plugga på,men o andra sidan så är det ju tur att man kan sin egna ras som man harSkrattandeSkrattandeSkrattande

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

SillyZones
0

13/15. Missade på första som jag antar var en sokoke och inte en huskatt som jag tyckte det såg ut som. Andra frågan som jag missade vet jag inte.. dåligt att inte skogisen var med, tycker jag!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt