Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 32-utanför-ämnet
Läst 487 ggr
bibbi50
0

Hade jag bara vetat....

att det var så skönt med en Tempurmadrass så hade jag köpt en för flera år sedan.Här har man kämpat för att ta sig ur sängen på morgnarna.Och så dj….a trött dessutom.

Och så visar det sig att det räcker att byta ut madrassen o kudden.

Okej,ingen billig historia men värt varenda krona.

Rekommenderas varmt!!!!!

Nu hoppar man(nästan i alla fall) ur sängen på morgonen utan ryggvärk.

Och tilläggas skall att tur är väl att man har en bred säng ,för nu bor katterna där,liksom sonen som oxå hittar dit på nattkröken.

Får ta och köpa en madrass till honom i julklapp.

//Inger

Zygots
0

Men Inger, va härligt! Jag har inte vetat om jag vågat tro att det verkligen stämde. Min syster köpte en Tempurmadrass för några år sedan, och hon säger precis som du att, hon blev som ny!

Kanske vore något i alla fall då, HUR dyr blev den nya nattsömnen då?
//Annika

bibbi50
0

Ja du Annika!

12000 eller 2 katter ha,ha  Gladför madrass o kuddar och jag kan säga att det var värt varenda krona .

Tycker att du och Mats ska unna er en sån.

//Inger

MissMikkus
0

Jag har jätteproblem med min rygg pga skada. Har tyvärr inte samma positiva erfarenhet av tempurmadrass som dej. Första jag köpte höll i ett år, sen blev den för mjuk, det var den tjockaste, 17 cm tror jag. Nästa blev en bäddmadrass istället, med hårdare underlag, samma visa igen, ett år, sen var den också körd. Jag fick dock det hela på garantin. Bra att känna till, ifall du inte är nöjd, det att få ut på garantin. Men jag fick kämpa för det. Men i ett år var de toppen, så det var ett + ett bra år, det håller jag med om.