Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 02-kattungeprat
Läst 684 ggr
Mulan
0

Hur lätt är det...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

..att fota kattungar…? Inte alls.. Så här kan det se ut om man vägrar vara med på bild…

annise
0

ja det är inte så lätt men ibland går det

LittleL
0

#0 Hahaha, ja men man kan se att han har långa snygga bakben.Skrattande /Sylvia

Zusann
0

Hahahahaha du är säker på att han inte hade sin morgon gymnastik just då:)

Häftigt kortGlad

Mulan
0

Fniss.. Ja, jag vet inte, så här ser han ut på det "bästa kortet".. Skrattande Det som vi till slut fick lägga ut på hemsidan.. Snygga 11-veckorsbilder… Generad

kerstin2181
0

Frågan är ju om dom gör det med flit? är våra släkt?

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Mulan
0

Å så här ser syrran Delfinia ut på sin bild.. Suck..

Mulan
0

#5 Näe, det tror jag inte de är, men de kanske har samma handikapp? Demonius har ADHD light… Han är supergod, men definitivt överaktiv… Skrattande

Zusann
0

#4 det är en Cooling du har där Mulan,möjligen med lite inslag av lathet…hahaha

Härlig kattungeKyss

Zusann
0

#2 Sylvia då…HAHAHAHA

jag har sagt det för*Du e bara för rolig*

Härlig humorSkrattande

Zusann
0

Näääää Mulan det ena kortet efter det andra.

Nu är jag övertygad om att de j*klas med dig…hahahaha

Mulan
0

#10 Du, jag kan ärligt erkänna att fotosessionen var hemsk… Enda som sköter sig är brorsan Salamander, han poserar.. Men de andra.. Phui.. Nåja, jag har haft massa att göra hela helgen med annat, så när man väl fick en halvtimme över o skulle fota så kunde man ju ge sig den på att de inte ville vara med.. Utom Salamander då.. HAN gillar att fotas! Glad

Fairyhearts
0

Mmmm han är ju för söt Demonius Kyss 
Det är vid sådana här tillfällen man i alla fall är superglad att man har Digitalkamera och kan ta ca 150 bilder och sen välja ut 10 av dom…*fniss*

/Marie

Labolina_73
0

Hahahahaha mmmmm av dom man säötter ut på hemsidan så har man tagit ca 100-tals till bara för att få en eller kanske förhopningsvis 2 bra.. :-)

Så hjälpsamma så….

kerstin2181
0

#12 får du så många som 10 kvar? bra jobbat, jippie för digitalkameran

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Fairyhearts
0

#14 Hemlis japp, har jag lite flyt så….

/Marie

Kronängens
0

#1 Härlig bild!

Sissi
0

#0 Ha Ha Ha Ha….du fattar väl att han vill stanna!? Stört skön bild!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Juliette-
0

Hehe härlig första bild.. haha ser precis ut som han drar upp benet bara för att inte fastna på foto

Mylingens
0

Hihi…ja Malin, det är verkligen inte lätt att fotografera kattungar! I veckan ska jag få min nya kamera, hoppas det går lättare med den. Denna gången är det en mardröm att fota kattungarna, här är ju 13 st!!! Det tar mej en hel dag att fotografera och sen spara ner och redigera fotona på datorn, suck. Men men…nu har jag lärt mej att aldrig mer skaffa 3 kullar kattungar samtidigt!!! Oskyldig //Kaisa

ps…blir helt sjuk när jag ser din helröda pojke Salamander! Nästa hane ska bli en helröd!!!

erspers
0

det är inte så lätt alls..speciellt om man inte har en Compact kamera som vi hade när vi hade vår första kull ..suddiga kort osv för kattungar håller sig ju inte stilla allför länge åt gången : )..vi köpte en Nikon D50 innan vi fick vår andra kull o det blev verkligen skillnad på kort när man hade en riktig kamera..

//Stefan

Miraklis
0

#20 håller med! ma får så fantastiskt fina bilder med en "riktig" kamera. Trots att man får ta ett parhundra då med. :o))) Man lykas fånga mer rörelse i bilderna uten att de blir suddiga. :-)

ingela-anthon
0

Kul kort på söta kattungarGlad

SussieBuzzie
0

Något annat var mer intressant än att bli fotad ser jag Skrattande Varför ska kattungar göra sånt vi vill att de ska göra? De gör de aldrig utan har bestämt en egen vilja, de ser vi här hemma då det är dags att fota.

//Susanne

Mulan
0

#19 Nåja, han är kall creme, men fin är han.. Hade önskat lite rakare linjer på öronen, men annars är han super i mina ögon! Helt ljuvlig dessutom, spann i knäet på vår 4 ½ åriga dotter hos veterinären idag.. Myskille..

#20 Du, det är en dröm med en bra kamera, fast med 4 ungar i hushållet lyckas alla pengar gå till helt andra saker än det man önskar sig… Vi har i o f sig en hyfsad Canon compactkamera, den duger tills vidare.. Glad Gäller att fånga ögonblicket.. *fniss*

Tack till er andra.. Demonius VILL stanna, men helst får han inte det..

mvh Malin

Mylingens
0

#24 Det går precis lika bra med en cremefärgade kille! Flört  Snygg är han i vilket fall som helst! //Kaisa

Mulan
0

#25 Tack, det värmer hjärtat!