Svårt att avgöra på dessa bilder…

Älskar hans färg och mönster! :)

Jätte söt kille, fin färg.
*Mvh Eva-Helen*

Vilka härliga katter 

Jättehärliga, har du många kullar?
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Fin färg och teckning, svårt att avgöra det andra mer än att han givetvis är supersöt. :-)
Men jag undrar,, du skrev, 2,2 kg vid 12 veckor.. det låter väldigt mycket enligt mej?? eller?
//Linda
#14 Säger som Linda.Fin färg och teckning.
Men honan tyckte jag såg nästan aprikos ut men kan va ljuset som reflekterar.

#16 har du flera kullar just nu? har du någon hemsida..?
//Linda:-)

ja det har jag ambergardens.se

#20 ok,,, men men,, asså…
du kommer ju då alltså snart att byta nick igen eller?
varför byter du hela tiden?
//Linda

"20 Men ursäkta mig, är det inte du som hade användarnamnet
" smyckeboda" förut,,, tycker mig känna igen dig på fotot?

nä min hemsida heter så

jo

#24, vadå jo?
Missförstå nu inte detta men jag tror att vi är några st som nu undrar en och samma sak.
Du skrev att din hemsida var ambergården. nu skriver du att din hemsida är smyckeboden,
det fanns en tjej med nicket smyckeboden, med amberkatter etc, så nu menar att du inte är hon?
//Linda

jo jag har gjort smycken i 5 år . och nu har min hemsida blivit klar så mitt namn e ambergårdens

#26 aja ok,, men det var ju inte svaret på min fråga.
Är du eller är du inte samma person?`

Men nu förstår jag inte vad du menar, kallade du dig smyckebod här på forumet förut?

#28,, smyckebod.. :-)

ja det är jag men det var rätt jobbigt när jag började på detta forumet det startade ej bra och till slutr orkade jag inte så bytte jag namn
men nu har jag mina tillstånd och min kattklubb till och med kom och det var bara possitivt och det känns bara bra och hoppas allt grabb kan gräva ner för jag gillar inte bråk

#30 ok,, ja men det låter ju bra.. jag har en fråga dock,, men jag pm-ar,
//L

#29 Ja smyckebod var det visst och Ambergårdens, många namn här

#30 Ett råd från mig. Jag är också ny här, men kör med öppna kort, så kommer du också märka att du får positivt gensvar, ingen mening att hålla på byta användarnamn etc, då blir man bara förbryllad och drar öronen åt sig.

nej jag hette smyckebod och sen bytte jag till annise helt klart men ambergårdens heter min uppfödning

#32,, hahahah mmmm väldigt,, jag har själv varit inne på att byta till mitt stamnamn,, men hahaha njäää blir bara massa rörigt säkert.. :-)

nej jag har ingen anledning att bråka katteri är mycket en hobby och det gillar alla som e på forumet så nu vill jag att vi ska lära av varann det leder inte mycket att bli arg jag älskar mina djur och det var jättekul att dackekatten kom vi hade trevligt jag är en glad och possitiv tjej.som lyssnar och lär jag vet att det är tuff värld men jag gör så gott jag kan så stämmningen blir bra det mår alla bra om man e ärlig.
#33 Sant skogsglimtan.
jag har bytt 1 gång men var då jag gick över till IDP och det gick inte ändra nickname till Chamuel's bara så jag fick göra en ny.Men jag skrev ut det på forumet och använder bara denna.Mest rakt att göra så annars blir folk förvirrade ju:)

Fast hon har faktiskt inte dolt det riktigt tycker jag. För jag har vetat vem det var sen namnbytet. Fast tror inte hon skrev en tråd och annonserade det. Kanske hade varit en tanke i efterhand.
Svårt att bedöma pojken på dom där bilderna tyvärr.
Iaf så skulle jag vilja ha båda amberkissarna på färgsidan när dom blivit vuxna. :)
Häftig färg på katten/katterna…väldigt varm färg.
Jag förstår inte vitsen med att byta namn riktigt, vad spelar det för roll vad man har för visnings namn? Man kan ju presentera sig med sitt fullständiga namn och sitt ev stamnamn på sin personliga sida.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***