Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 04-färger-mönster
Läst 282 ggr
Seerath
0

NFO Colour Guide uppdaterad!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har sparkat igång mig efter sommaren så nu ligger fyra nya bilder uppe på sidan. :)

Till er nya som dykt upp på iFokus så samlar sidan en bild på varje färg och mönster så om ni har en vacker bild med bra mönster liggande någonstans så tveka inte att skicka in! Visar exempel på bra bild.

Designen är ändrat lite också, bättre - sämre - eller likvärdigt? Tanken är att det ska bli lättare att hitta när sidan fylls på. 

Vi letar fortfarande artikelskrivare, någon som känner sig manad att skriva en artikel om valfritt ämne som rör skogisens färger? 

Det går bra att maila nfocolourguide[at]gmail.com

SKOGSGLIMTAN
0

Hej!

Jag har en två syskon skogisgrabbar, som är n 09 22 + n 03. Jag skulle gärna vilja skicka bilder, men kameran vi har nu är inte den bästa, kan skicka kvaliteten som vi får på bilderna nu, men vi ska köpa en ny kamera så vi får nya fina bilder. Kan tillägga att grabbarna är född 19/3-07.

*Mvh Eva-Helen*

Seerath
0

Dom är nog lite väl unga än så länge då vi bara har med vuxna katter. Med tack iaf!

Zygots
0

Varför har du bara med vuxna katter?

Seerath
0

#3 För att vi ville inte blanda och det skulle bli så mycket att ha med båda delar. + att man isf skulle ha samma katt som kattunge och vuxen och det är svårt nog som det är att hitta bra bilder. :/

Det är funderingar på visa amberkatter i olika åldrar men isf på en annan avdelning.

Zygots
0

Ok…………men en vit katt är ju alltid bara vit…….Flört

//Annika

Seerath
0

Jo, det är sant men det känns mycket mer enhetligt att bara ha vuxna katter med.