I'm back girls....
Har skrevit lite i dagboken för den som vill läsa.
Min kampanda tog över(som väl var) och nu är jag här igen. Har fått så fin kontakt med många och jag gillar er verkligen.
Tack för alla fina mail och rara ord.Ni är fantastiska:)
Har funderat mycket på vår skogkatt under denna veckan.Har öppnat en blogg på min sida där jag kommer att skriva ner då och då om mina tankar om allt möjligt.
Skänker en extra hälsning till Labolina som jag sett under tiden här verkligen kämpar för att få tag i så mycket info som går att få tag i vad gäller avel och skogkatt i övrigt.Linda du är en duktig nybörjare.Fler såna efterlyses.
Själv tar jag det också på stort allvar.
Kramisar till Susann och Chamuelkatterna
Ps:Xållan är rätt tjock nu och nästa vecka ska dem komma…en datum? Oki 23 aug:)
Hahahaha Ehhhh jag menade förstås Kramisar från…inte till
Välkommen tillbaks vännen även om jag själv inte är så aktiv här..
Många kramar Marina

Välkommen tillbaka säger jag me
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Tack Marina och Kerstin

välkommen tillbaka.. ser så fram emot att se dina nykommlingar nästa vecka.. :) kram kram

Kul att se dej här igen! Lycka till med tjejens väntade bebisar, spännande! //Kaisa

Hej igen Susann!
Hoppas allt går bra med kattungarna.
Tack ska ni ha allihop*vinkar glatt till er*

Välkommer tillbaka, det var roligt att du kom åter Susann.

Ja du vet vad jag tycker:"Kul att du är här"!!! Kramizzzzar
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Susanne!!
Man ska ALDRIG ge vika för stollejockar .Tyvärr så finns det alldeles för många såna oavsett vart man befinner sig.
Förstår inte heller de som sitter o kastar skit på andra innan dom sopar rent för egen dörr.
kram Inger
Åhhh tack Skogsglimtan,Ariel och Bibbi.Trivs ju så bra här och finns så mycket nyttigt att läsa också.Sen är här ju så många trevliga kattmänniskor som jag tycker om.
Bibbi:kasta skit kan man säga men det var rent av rena lögner.Fattar inte heller hur man kan häva ur sig osanningar.

Tack Theresa

Hallå! E det kärringa mot strömmen som är här?? Hahaha, skönt att du tog ditt förnuft till fånga och återvände hit igen. Det blir inte riktigt sig likt utan dig. Välkommen tillbaka!! Kram Sylvia
Hahahahahaha goaste Sylvian…hahahaha
Tack 

Välkommen tillbaka! Trevligt att du är här igen så det blir lite fart här hi hi
Hahaha Tack världens bästa Margona:)

Gött å se dej igen!
Kram Lena
Ja man ska inte ge upp bara för att folk e tjaskiga.
Kul att du kom tillbaka. välkommen!