Haka och profil.........

Du vet vad jag tycker…. mums! Jag har varit inne och gottat mig åt de sista godbitarna också må du tro! Yam-Yam är min favvis i den här kullen. Jag får ligga lågt med fler katter nu! Mannen i mitt liv muttrade redan efter nr 2… och snart kommer ju den femte. Annars 
/Lena

#0 Ojoj…det håller jag verkligen med om, så ska de se ut!
#1 Oxå en väldigt snygg kille! En djup och kraftig haka är härligt att se på katterna! //Kaisa

#4 Inte illa! Vilken haka han har, woow! //Kaisa

#8: Säääker på att du inte trycker fram hakan med fingret? ;p
Retas bara - hon är jättefin Sophia.
#9: Läckert huvud och dessutom underbart spottedmönster :)

Tack Ulrica, jag gillar honom mycket. Din röda Illyrian ser lovande ut. Sophia din vackra Lady Ice hoppas jag på att få se om en månad… börjar längta ned till era bredgrader….

Hej allihop!
WOW, vilka huvuden!! Det gör ju SÅ mycket när dom här två komponenterna finns på plats…….=)
Utav de som visat sina "småttingar", är dom vuxna idag? Finns det kanske vuxen kort att kompletera med? Är jätte nyfiken.

Kul att se Pimpinella, tycker att har behållt sin haka och profilen skall vi inte prata om…WOW va läcker

Jaana, tror aldrig jag set just Aliosha le på en utställning…=), han måste gillat henne skarpt
Josefin, vad är inte fint på gumman??
Jadu Annika, det finns inte mycket att klaga på den katten inte…vilken tös *väx väx väx* 

#25 jodå,han gillade henne jättemycket.Det var kullbedömning.Konkurenterna var lite bätre och kullen blev nr 3
#22 AHA..är det du som är hans lyckliga ägare, GRATTIS!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#28 Tusen tack, det ska bli såå spännande. // Maja

#29, kanonfin! Skall bli roligt att se fler foton framöver, för det blir det väl…=)?
#30, ja du, det kan jag förstå att han sa…VILKEN HAKA!! Hur ser den ut idag, fick han behålla den?

#32 Jag blev också nyfiken, lite svårt att se hakan men han ser maffig ut.

Han har nog inte just den ENORMA hakan kvar men den han har är inte dum.
Funderar på att låta min Lotte Lenya dejta Derwen…kan bli en bra kombination.

#31 Ja, naturligtvis blir det fler bilder sedan. Kul att Du tycker om honom. // Maja

…..=), ja men vad heter han då????…..

Öhhhhh, alltså, DET kommer han nog får höra en och annan gång….
Men jag säger bara, vilken karl Birgitte är……fin som sjutton!

#4 Kul att du gillar hans haka =).
Jag hoppas de är nått han kommer ge vidare till sina framtida avkommor med min hona.

#40 Eller Hur………
Läser man på PixieHollow's planer ser det ut som om 2 honor skall paras *fniss*.

hans namn kommer säkert att göra en och annan lite förvirrad……=)
Pappan till en hona jag importerade från England hette GUDRUN….=), det var många som undrade om jag inte skrivit fel…..

Jisses, vilket charmtroll!

#50: Javisst är han, underbar liten kille och det gör inte så mycket ifall jag inte får sålt honom *leeer*
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

nu fick jag ha begär……=)#47, Så fin…….=)
#48, förstår om du gott kan tänka dig ha kvar honom….=)
#49, var han lång i huvudet som liten med?

#52 Jag förstår inte riktigt vad du menar kan du förklara så ska jag försöka svara på din fråga.
MVH Margona

…=)53, det var inget viktigt, jag bara undrade om han hade samma långa huvud som nyfödd. Hoppas du förstår vad jag menar(han har ju en väldigt lång profil, alltså långt huvud, på fotot)

Nej, nej, det är inte negativt, det var inte viktigt….=) Han ser jättefin ut.
//Annika

#61 Hoppla vilken katt och vilken haka!!

Någon som har en närbild, på ett perfekt öra? sättning mm
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Många vackra öron, att jag frågade beror på, att jag känner mig lite osäker på att bedömma en profil, och vill lära mig mer, jag har tränat på mina bebbar hemma, och vill ha er hjälp?
kritik tål jag höra, så säg eran mening
Jag har fotat Hypnos idag, som jag tycker utvecklas hyfsat, han har rak en rak profil

Brett mellan öronen, stora öron med tofsar?

Nu är jag inte så jättebra men han ser ut att ha rak inre öronlinje men böjd yttre. Bra placerade för åldern tror jag?

#86 han är 10 veckor gammal, raka vid inre öronlinjen, något vinklade i toppen av ytteröra, enl mig