tillstånd av kommunen
Är det något man speciellt man behöver tänka på då man ansöker om tillstånd hos kommunen enligt djurkyddslagen? något vettigt tips? Vad är det dom inspekterar?
Har hört att kattgården ska vara drännerad? Vad vet ni om det? Vore väldigt tacksam för lite svar och erfarenheter. 
Hej…håller precis på att fylla i bibban av papper jag fick och jag hoppas att jag får allt rätt.
1600 kostar det här i Linköping, man blir ju lite intervjuad ocså kan man säga, det blev jag i alla fall i telefon sedan kommer de på besök hem.
Det står ju ganska tydligt vad som gäller i de papprena jag fick hem och sedan tänker jag ställa en massa frågor med när de kommer på besök.
Ifall det är något jag behöver ändra på.

Jag fick bara hem en liten bibba med papper jag ska fylla i, ingen broschyr som förklarar. De ställde inga frågor i telefonen heller…? Aha tror du de säger vad som är fel. Behöver de komma ut och kika så att man åtgärdat problemet oxå? Tror du det blir dubbelt så dyrt isåfall.
Jag tror ju inte att det är ngt problem här hemme men det kanske finns småsaker som man inte tänker på som kan vara fel.