Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 02-kattungeprat
Läst 408 ggr
Mulan
0

Vad tiden går fort..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer ytterligare en tråkig tråd med bara kattbarnsbilder.. Bla på Demonius, som jag trodde var smoke.. Hade tänkt skriva en tråd om det menmen… Tiden har inte räckt till.. Här kommer han i a f, Demonius Drakblomma, 10v och 1703 g tung..

Mulan
0

Brorsan Gandalf Gladiolus, 10v och 1728 g tung.

Mulan
0

Syster Delfinia, 10 veckor och "bara" 1320g..

Mulan
0

Å så till sist Salamander Solros, som är så hjärtegod och vacker i mina ögon att jag nästan smälter.. Salamander väger 1510g.

Mulan
0

Å hög gosfaktor har de alla fyra..

mvh Malin

virvlas
0

Jaa du Malin, det är en härlig kull ni har där hemma! ..men det är ändå nåt alldeles visst och speciellt med den där Salamander. Mums!

Mulan
0

#5 Tack!!! Mmmm.. Salamandern äger, som ungarna skulle uttryckt det.. FlörtTänk om han hade haft lite spetsigare o rakare öron också, då hade jag nog dött… Kyss

virvlas
0

#6 Haha.. en sån nedrans tur att öronen blev som de blev! Skrattande

Malin1
0

Måste ju säga att Salamander Snabbt blev en stooor favorit. likaså Gandalf!!!

Inget fel på de andra två, men dessa har ju något alldeles särskilt!!!Kyss

Mulan
0

#8 Ja, vi hade nog kunnat sälja åtta Gandalf… Skrattande Funderar starkt på kloning.. OskyldigSkrattande Gandalf är kraftig och fin med många fina fördelar, men har lite smal öronbas o högt satta öron o svängda linjer, och känner jag igen rätt så kommer han nog att bli aningens i kortaste laget i huvudet för min smak när han är fullvuxen.. Men han är alldeles underbar ändå! En goseklump! Kyss

Signe-Jonna
0

Riktiga snyggingar!

Mulan
0

#10 Tack! JAg är kär i dem allihopa! SkrattandeKyss

Malin1
0

#9: det förstår jag!!!! Kanonfin!!!! =)))

Mylingens
0

Det är verkligen en läcker kull du har fått Malin! Det är bara att gratulera! //Kaisa