Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 236 ggr
Malin1
0

GRATTIS Mezzo 1år!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min (vår) "lilla" pälskling Mezzo blir hela 1 år gammal idag!!

Kan inte förstå det, lilltokern är 1 år!!

Han beter sig som en liten kattunge.. ;)
Snuttar i mitt hår, älskar att gooooosa…
När man kommer emot honom och säger MeeeeezzO.. kastar han sig omkull och slänger sig på rygg.. och donkar huvudet i golvet.. med framtassarna böjda som en hund…

Han e SÅ Go!! Älskar denna katt såå himla mycket!:)
Vår lilla "korkade" men oerhört superdupergoa Mezzo!!!!

Juliette-
0

Oj vad tiden går har lilla Mezzo redan blivit stora killen.. Hela 1år. Grattis på din stora dag och jag hoppas att jag en dag får se dig mer än på bild.

Malin1
0

Mezzo bockar&bugar Skrattande
Klart att du kommer :) (han ska ställas mer i senhöst/vinter är det tänkt…… ) hihi

kram på dig!:)

Florinellas
0

Grattis vackra Mezzo-pojken!
Från mig och några beundrarinnor =)

mozilla
0

Hej Malin!

Att det redan gått 1 år!! Mezzo är inte bara lik pappa Moz till utseendet, utan sättet också Glad Skrev några rader i din gästbok idag till Mezzo.Ge honom måååånga nospussar från gammelmatte, mamma och pappa!

Kramm Annika

Sagolika
0

Grattis Mezzo! Du delar födelsedag med min stygga huskatt Sorken som blir fjortis idag! Skrattande

Silverpumans
0

ÅH! Min lille favoritskogispojke har blivit ett år gammal!!!!Skrattande STOOOOOOORT GRATTIS!!!!!KyssCool

Flickorna här hemma kastar slängkyssar till honom!…Flört

Signe-Jonna
0

Grattis på födelsedagen!

erspers
0

Grattis på Födelsedagen..ser fram emot att få se honom på nån utställning framöver

//Stefan

Malin1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mezzo tackar till alla fina grattis hälsningar!:)

han fick tonfisktårta på sängen imorse.. *fniss* ;)

sen tog han sig friheten att smita ut… att gå i sele går ju INTE för sig för en karl som han!;)

#4: Mezzo tackar ödmjukast! :)
Har förstått att de är riktigt lika , bara av att se på bilderna.. särskilt de bilderna där Moz gosar till sig.. Mezzo gör Exakt likadant.. såå häftigt att se!:)

Kramar till er alla o Mezzo hälsar nospussar till alla beundrarinnor.. helst skulle han ha velat ha alla här nu… ;)
Han är mer än redo.. Kyss*fniss*