Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 982 ggr
Theodortorps
0

Varberg

Hej

Någon som vet hur det har gått på utställningen i Varberg idag?

/anna

kerstin2181
0

jag väntar osso på uppdateringar, vill ju vetaGlad

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Silverfarans
0

Ja samma här….

Zygots
0

Här kommer en liten delrapport.

(N)Mestros Lancia blev Champion idag, jättekul, och lilla Yam-Yam förlorade klassen emot en av Spin Engines amberkattbebisar, grattis Gunilla.

Nu blir det sängen, en dag i utställningshallen morgon med. 

//Annika

LittleL
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min Cocosflinga (S*Datolitos Bounty) gick till panel idagSkrattande. Tyvärr höll det inte hela vägen. Hon fick två röster och vinnaren dom andra fyra. Ärligt talat så är jag skitglad ändå!!

Nitte (Monastery Bay's Night Train) fick sitt andra cert i öppen klass idag, snart 1år gammal.

Levis, min tjocka huskatt skötte sig bra och fick fin kritik men nu ska nallebjörnen få stanna hemma. Där trivs han bäst. /Sylvia

Silverfarans
0

Åh GRATTIS till ER alla!!!!

#4 Ja Om att komma till panel är ju bara så STORT!!! JIPPI Va kuuuuul för dig!!Skrattande

Mylingens
0

Grattis allihopa!

På lördagen blev S*Mylingens Winema Premier och NOM med en röst i panelen! På söndagen tog hon sitt första CAPIB. IC S*Mylingens Chanté fick sitt CAGCIB och på söndagen blev han BIV-T och NOM! S*Poimandres Lady Anne Finch Conway blev Ex 1 på sin första utställning och på söndagen blev hon Ex 1 och BIV-T.

Så vi är jättenöjda med helgen i Varberg! //Kaisa

KarolinaM
0

Men grattis Sylvia. Låter som en underbar helg du haft. Är det första gången ni kommit upp i panelen?

Karolina!

SpinE
0

#6 Det var så trevligt att få se Chanté - och jag tror han bars av Peter. Synd att vi inte pratades vid bara, kanske nästa gång.

Vi var bara där på lördagen och fick dessa resultat:
Spin Engine's uppfödning BIS, Heart'n'Soul Ex 3,
"Sheriffen" Ex 2, Peach Ex 1 (slog sin brorsa), "Hjärtat" Ex 2,
Stars'n'Stripes Ex 1, Rise'n'Shine Ex 1, BIV och NOM,
Intarsi v Arlesbrunnen BIS avelshona och kullen blev nr fyra av fem.

Trötta men nöjda kom 3/5 av familjen hem kl 21.00

Det tog "bara" 4 tim från Varberg till hemmet.

Merlyn
0

Grattis allihopa till fina utställningsresultat Skrattande

Kronängens
0

Det gick bra för Restless katter.

S*Animaniac's Bridget Jones fick CAC och blev NOM på lördagen. Hon fick CAC på söndagen.

GIC Liljans Älva fick CACE, BIV-total och blev NOM båda dagarna.

kerstin2181
0

Oh, grattis till er allaKyss

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

UncutDiamond
0

Grattis allihop!

Fairyhearts
0

Grattis till alla strålande resultat!
/Marie

Mulan
0

Kan också berätta att fina IC S*Långängens Mandel fick två CAGCIB, BIV bägge dagarna o NOM på lördagen! Vi grattar ärkekonkurrenten till Bruce med glädje och gläds också åt att Häxans andra katt, S*Asphagens Marius fick Ex 1 bägge dagarna, Biv på lördagen och NOM bägge dagarna! Härligt!

Grattis till alla er andra också!

mvh Malin

Silvis
0

Grattis allihop till ovan resultat!

# 8 Ställde du inte kull också och i så fall hur gick de? *nyfiken* 

Mvh Silvia

Silverpumans
0

Min tjeja fick sina två första CACIB och blev dessutom BIV på lördagen! :-). Det var verkligen en superrolig utställning med trevliga burgrannar! ;-). Nu är det bara norge kvar då, hehe. :-)

SpinE
0

#15 Jo, det gjorde jag (alla fem)! Jag satte det resultatet sist  men inte på ny rad i mitt inlägg så därför kanske Du missade det.

timedas
0

S*Asphagen's Laguna blev Ex1 NOM på lördag

Ex1 BIV/T och NOM på söndagen Glad

Theodortorps
0

Ett stort grattis till alla för fina resultat

// anna

Silverfarans
0

GRATTIS Igen till Er alla!!

ingela-anthon
0

Grattis till er alla! Glad

mvh, Ingela

SussieBuzzie
0

På lördagen blev S*Vimmerskogen´s Dennis EX1, BIV U+J och NOM (1 röst i panel) och S*Zios Heart of Princess (Sessan) fick sitt 2:a cert. I söndags blev Dennis EX1 och Sessan blev CHAMPION!! Det var en toppenhelg!!

//Susanne