Roliga Tråden
Den här tråden är fortsätning ifrån tråd Foto nr 2.
Här kan vi prata om alt möligt bara det är kul…hahahaha !

Bra att du gjorde så vi fick en rolig tråd, du var snabbare än jag

Hihi…så söt! //Kaisa
ha ha…. Jag är här o klar för innsats 
Vem kommer med på Å-Land resa i Mai - Juni månad?
Jag vet vem som betalar…..ha ha !!!

Jag följer gärna med till Åland. Är det jag som ska betala menar du????

Hm,, ska vi åka till Åland nu, trodde de var Danmark,,men Ok då ,, bara Margona betalar då

Menar ni jag ska bet för alla som vill med. Då blir jag ju ruinerad, är student ha..ha..

Ja,,,Ta ett lån då, så kan vi åka…HAHAHAAA

Eller så får jag väll ta pengarna för Amadeus
Men de räcker inte så långt om det är många som ska med. Då får jag öka priset till Edelmann…ha ha
Nä vi kan ju inte åka till Danmark med en hög av svenskar…
ajajaj… hur ska det gå till?
det är bätre att vara Norsk i Danmark än Svensk i Danmark.
Så det blir nog Å-Land….ha ha ha !!!
#10…
ha ha 

#9 Jag tror inte jag ens får ta lån eftersom jag pluggar

Studielån,,,,,,,,,,,,,,,,,, vi får väl åka till Åland då, men en norska i Finland hur går det då????

Jag vill oxå följa med! betalade MArgona eller ??
Det går nog bra. Jag är nämligen 50% Finne…ha ha.
Och har familj på Å-Land….. hihi

Ja ni vill alltså att jag ska betala men som sagt då får Edelmann betala en stor summa för Amadeus. Men det är det väll värt eller hur??? Du håller väll med Gisela?? Men du kanske ska bet istället som snart ska sälja 4 bebisar, då blir du rik 

Nej nej…. hihi. Menar inte du ska betala. ajajaj ! 

Om jag ska betala för er andra, då får ni hjälpa mig lika bra och mycket som Edelmann har gjort. Jag behöver en massa hjälp…..

Jag bara skojar förstår du väll Edelmann

Va, Margona,,sitter du här å skojar med oss, nämen det får man väl inte göra
.
Gisela kan ju oxå hjälpa till och betala, för vi ska väl inte åka nu, burrrrr.. Jag ska ju oxå få bebisar ,,sen kan vi åka.
Å Pia du kan ju hjälpa till med språket då. finlads svenska har jag hör men hur låter finlands norks då, ska bli kul att höra

Ja,jag kan ju betala, jag blir ju rik snart för bebbarna kostar ju ingenting numera.. Vart skulle vi åka sa ni?

Åland,,,,,,,,,,,,,, eller kom med nåt annat förslag…..
Då kan vi ha så har kul……

Åland låter bra. Jag kan säkert bjuda om det inte blir för många. Jag brukar nämligen få en massa gratis biljetter av Viking Line.

Ja,, Jättebra, vi blir nog inte så många, bara 4-5 st.
Åland eller kanske Estland eller nått sånt
Du e go du fjellan …hahaha
inte behövde vi vänta särskilt länge precis.Det fixade du snabbt jueeeeeeee…hahahaha.har tänkt på jobbet idag om nån månde har gjort en rolig tråd………..JÄTTEKUL ska vi ha
nej du Eidelmandt…hahahahaha
jag åker med I transportburen
ja Fjellan vi ska ta en tura till Danmark i sommar via öresundsbron och drick bira i bilen…hahahaha
det kallar jag en tura

Hahahahaha.jag sponsrar har två bebisar kvar,ökar priset här med..hahahaha
margona.
hihi… ta det lungt - detta är en skoj tråd. Jag blir aldrig sur 
Måste ju ha lite roligt här…hihi.
haha… Finlands Norska 
Lite fakta om mig:
Jag har en Finsk morsa som bor i stockholm . Jag och min bror har väkst upp i Norje hos min pappa, senn jag var 5-6 år. Nu är jag 42.
Så jag har varit ett hundra talls gånger i sverige, mest i Stockholm.
Har 3 halvsyskon där också.
Tvillingar: Peggy o Dennis på 35 och Beatrice på 25
Så nu vet ni det.
Kan nästan inget Finska utan ¨svärord och Skål = Kippis…ha ha
Men då åker vi då? !!!
Det kostar ju inte så mycket till Å-Land. ca 200 - 300 tur o retur med ett måltid. 1 1/2 dygn
Tror man är framme på Å-Land ca 23 på kvällen senn åker båten tillbaka kl 09 på morgonen
Om det inte är annat nu?

Ja vi åker när du kommer i maj/juni. Gud vad roligt

jag hänger på! Och kan betala min biljett själv

Roligt att du också åker med Gisela. Jag betalar också min biljett själv
Men jag betalar inget 

Ni måste pröjsa på mig både dricka o maten 

Jag får väll bjuda dig på något att dricka då som tack för hjälpen

Meninte jag, ska ni ha en gammal tant med så får ni allt ta hand om kärringen

Meninte jag, ska ni ha en gammal tant med så får ni allt ta hand om kärringen

#39 Det är klart vi tar hand om dig…. Nu upprepar du ditt inlägg igen
Jag är glad ni alla är här och hjälper mig igenom mitt tråkiga arbetspass. Det är inget roligt.

ja, tänk så det kan bli,,,,,,,,,,, gammal tant,, typiskt,,,,
men stackars dig som jobbar

Det är inte så farligt inte så mycket att göra faktiskt.
ha ha…menade du mig?
Men det är ju en grund till jag måste vara med.
Nån vuksen måste ju passa på barnen…. ha ha ha !!!
Men hur gamla är ni alla?
Jag är som sagt 42… 
Ska ni åka hänger jag baske mig med också…hahahaha
Fjellan här kommer en kärring till så får ungdomarna att göra med oss

Ja hur gammal jag är vet du redan. Du har väll inte glömt det redan??????
Jag är rena ungdomen tror jag.

#44 Det är klart du ska med….

Jag ska förresten åka lite längre snart tror jag. Jag ska försöka ta en resa till Thailand i påsk för att ägna mig åt mitt stora intresse nämligen dykning.
Jaaa Margona
Kunde ju va riktigt roligt egentligen.Vi får väl spinna vidare på denna ide´n under våren el hur

Det är klart vi ska göra
Låter härligt.En värld för sig själv under ytan har man hört.
har en bror som bor där nere och driver ett företag med schäferhundar.Får väl resa dit nångång.Men herregud när ska man kunna slita sig:)
Kanske när jag blitt pensionär men är ju ett par år till

Ja det är riktigt vackert och spännande faktiskt, Det är inte likt något annat jag gjort tidigare. Jag och min sambo försöker åka dit några gånger varje år. Jag gillar thailand ganska bra men Vietnamn är bättre dock inte dykningen.
Margona..
Jag gick själv på dykning för måååånga år senn
Men hur blir det?
Hur gamla är ni här??? Hallåen, är ni blyga???
Jag vet ålder till Margona
Kan tro det Margona.Skulle själv kunna tänka mig att prova på det.Måste vara en sagolik värld att komma in i.
Lyckans er

#53 Du får väll hänga med ner under ytan och ta en titt på hajarna och andra roliga fiskar. Det är riktigt roligt och lite spännande.

Ålder, jag e nog äldst, 11 år äldre än Pia, har jag räknat ut. 

Margona, du är ju äldre än vad jag är….så det kanske är jag som blir yngst då??
Men jag hjälper gärna till att ta hand om tanterna

HAHAHAH, så bra då, jag tar med mig käppen o ev. rollatorn, om ni inte har tid med oss gamlingar,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jag skulle försöka sova men Smeagol är som tokig och kräver min uppmärksamhet. Ja du Gisela vi är väll de yngsta även om du är något yngre, så vi får väll ta hand om de gamla tanterna

puttar upp skojtråden lite
Nu är jag här men var är alla ??

#59 Bra så vi får ha lite roligt

Jag är här oxå, har precis kommit hem från jobbet….vad ska vi skoja om nu då??

HAHHA, inte om mig iaf, hoppas jag

Nä men hallå jag vill oxå med!? Jag kan ju få en sådan "gratis" biljett på Viking Line bara man är medlem får man det ibland!! Så hallå alla bli medlemmar nu!!!! Så bare vi åk….

Ska ni göra något roligt i helgen flickor??

Ja du?! Göbben ska på Rally här i skogarna har vi ju Svenska Rallyt You know!!!! Åh lilla jag får INTE följa med…

Nä,,tror inte det, det blir det gamla vanliga, tvätta, städa mm. kattern tycker det är kul iaf.
Å, jag blev mormor i går,,, ja,, kanske inte jag men "Mini" iaf,, så GRATTIS till mig

Nej det blir nog inte så mycket som är roligt i helgen tyvärr. Måste plugga inför min tenta på onsdag, har 1200 sidor om sociologiska klassiker att läsa.
Jag är dessutom hemma själv då mina tre killar befinner sig i Dalarna. Vad ska du själv göra???

#66 Rally… GUD vad jag saknar det. Är uppvuxen med en storebror som körde rally och var jämnt med honom på tävlingar. Finns aldrig några tävlingar här omkring nu för tiden. Bara Folkrace. /Sylvia

#68 Jo, nu ska jag dricka kaffe, sedan städa och dammsuga lite. De små liven börjar skräpa ner ganska mycket
, kattsand skvätts, det trampas i maten och kladdas lite allmänt runt om.
I morgon ska jag och Janne åka till Enköping och prova ytterligare några brudklänningar, jag kommer aldrig att hitta den perfekta!! På söndag ska det storhandlas inför nästa vecka när barnen kommer..då är det fullt hus här hemma igen, HÄRLIGT!!!

#70 Har du hittad någon du gillar ännu??

#71, ett par stycken. Men antingen så de för tajta över rumpan eller för stora över bysten, suck!! De jag har fastnat för passar inte alls

Du ska se att du till slut hittar en som passar perfekt. När ska bröllopet bli??? Har för mig det är i sommar. Mår bebisarna bra??? Vi kan kanske komma nästa vecka eller veckan efter det. Jag har så mycket med skolan så jag hade inte tid denna vecka.

Gisela du måste kolla på en av de här tjejerna hon är så lik Annsofi, det är inte Beliza utan den andra. Benita heter hon tror jag. http://norskskogkatt.ifokus.se/default.aspx

#66 Vi har en helikopter som kommer flaxa omkring över Svenska Rallyt 

# 75 ÅHHHHH kan du INTE fråga om de kan HÄMTA mig SNÄLLA????? Jag vill men är lite flygrädd INTE lite heller!

#68 Åh, Margona, vad pluggar du för något? Jag läste sociologi A förra terminen :P
Jag vill också följa med på kryssning för övrigt :P Var länge sen nu, börjar få abstinens juh! Hade så kul sist ;)

Vi måste få ihop ett kul gäng så kan vi kanske åka i vår/sommar, Silverfåran med sina gratis biljetter å så Margon med sin rabatt, då blir det ju inte så dyrt,,,,,
Det var ju jag som vann första pris från början i en annan tråd, som sen gav denna tråd, så jag hoppas att jag inte behöver betala

#77 Jag läser ett program på Södertörns högskola som heter turismprogrammet. Men vi måste läsa ett till ämne och jag har då valt Sociologi. Jag är nu inne på B kursen och läser just nu om olika teoretiker som exempelvis Weber, Faucault och Habermas. Det är ganska roligt men mycket.
Du får gärna följa med
Hej hej… putt putt …hihi.
Nu är jag här. God morron sverige - Norje hälsar 
Här är det -7… brrrr

Go morron Norge bara -3 här men vi har haft -14 i helgen.
usj… jag hatar kylan. Men nu är det inte sååå lenge till våren
Hörde att det hade varit jättekalt i stockholm för några dagar senn. -20 å så…. brrrrrrrrrrrr !!!

Go möra på Er!!! Ronny o de hade över -20 grader på rallyt han höll på o frysa sn….. av sig min lilla böbbe hihihihi
MEN guuuud va det stinker RÖK (de grillade ju korv o värmde sig) här hemma fastänn han var så duktig o tvätta alla kläder mm så sitter det kvar här hemma.

Dags att putta upp denna tråd tror jag
#84 japp är det.
är på riktigt skojhumör i kväll men kommer ju inte på nåt

Jag med måste bara komma på något
Era Åland planer där mitt i vintern var det bara på skoj? Allvarligt skulle det inte vara kul att sticka dit ett gäng och parta loss ett dygn eller så….
I samband med en utställning kanske…

Ja det skulle vara något det jag om någon vet ju hur man festar. Men det får gå lite lugnare till än en av festerna i Thailan
satt nyss och läste igenom denna tråden.Jisses vi planerade detta i vintras för maj-Juni och det har vi redan passerat.
Hade varit kul att träffas absolut.
Problemet är att vi är utspridda runt omkring:)
Ehhh jag har semester nu…vem ska jag våldgästa?Nån frivillig? Helst med kattungar hemma:)
hahaha

Har tyvärr inga kattungar men du är välkommen
Kan ju ta med mina då när jag kommer

JA!! Ärligt blir det någon resa??? Viking Line??? En "stor" grupp blir det extra billigt juuuu!!!

Jag hänger absolut med och säker Gisela om man pratar med henne.
Det är väldigt billigt att åka till exempelvis Åland.

JO men hon har väl snart bröllop mm

Ja hon gifter sig på lördag, spännande att se foton sedan. Men hon hänger säker på lite senare när hon kommer hem från Jämtland.

JO!! En resa tar ju ett tag o planera! pengar mm

Klart jag hänger med!!!!!! När åker vi??
Jag kan anmäla mig som frivillig att hjälpa till att organisera men vill ha hjälp!!

Jag hjälper gärna till och fixar det.

Ja OK!!! jättebra!!! Om vi blir några!! Kanske ska öppna en ny tråd om våran resa???? Kul om det blir i sommar när vi ev har sol hmhmhmhm.

Ja vi öppnar en ny tråd tror jag så är det lättare att organisera.

Precis!

Öppna en ny tråd ngn av ER!!!

Jag har öppnat en!!

Jag har öppnat en!!

Ok jag tar bort min….
Var e dn nya roliga tråden? Hittar den inte.