Nu flyttar vi!
Hej alla medlemmar!
Jag vil göra er uppmärksamma på att jag kommer att flytta nu. Detta innebär att jag inte kommer att ha internet på ca en månad.
Har ni kattungar som ni vill ha utlagda på forumet eller har andra frågor så får ni kontakta någon av medarbetarna på sajten.
Information om vilka det är finns på fliken om sajten
Ha det bra!
Återkommer så fort nya internetkopplingen är klar.
Mvh Camilla

Lycka till med flytten Camilla
Pussa pappa Mums från Cendi
Kram Ullis

Lycka till med flytten, ser fram emot när du återvänder. :)

Lycka till med flytten!
/Lena

Ja lycka till med flytt och allt, så hoppas vi att internet snart fungerar för dig igen!
/Marie

Precis som alla andra vill jag önska dig lycka till med flytten. Men jag kan inte påstå att jag avundas dig
Flyttade själv för ½ år sedan och det är först nu som jag känner att vi har kommit iordning. Men det är ändå såå kul att få lite nytt. /Sylvia

Jag puttar upp denna tråd eftersom jag kommer vara utan internet upp till en månad, snyft.
Kan berätta att katterna trivs som fisk i vattnet och de har race upp och ner mellan våningarna. Vi bor fortfarande tillsammans med en massa kartonger men det blir nog bra i slutänden. Ha det så länge allihopa och var snälla mot varandra på forumet!
Mvh Camilla

Usch, jag skulle inte kunna leva utan internet själv. :/ Hoppas du klarar dig! :)
Va kul att du nu tagit ditt hus i besittning. Katterna måste vara överlyckliga över alla kartonger. Bara man kommit på plats så blir det bättre o bättre för varje dag. Att flytta kan liknas vid hatglädje tycker jag. Önskar dej o missarna lycka till och att du orkar fortsätta som Sajtvärd för vi är många som uppskattar den tid du läggar ner./Laila.

Oh ja vad spännande det måste vara i nya huset. Både för er o katterna. Lycka till med uppackningen så hoppas vi snart se dig här igen.
/Marie