Nå vet jeg

Ha ha, vad läckert! Vi kan skaffa såna allihopa och köra Drive-in-utställningar! 

Ujuj Tänk att köra runt med en sådan….vilken succe
Snacka om att grannarna skulle stå och gapa…Undrar om det finns tvillingvariant oxå..
1# Ja vilken rolig idé.
/Marie

vart finns sånna??? skulle ju va mycke behändigare än transportburen när jag reser mellan oslo-karlstad tur och retur varje månad… ;) vilken idé!! ;)

kollade runt lite.. är det bara jag som räknar fel eller kostar den billigaste för katt 506 svenska?? den gick på $74.99… hjälp mig räkna jag verkligen rätt?? kortar de inte mer ä de ju värt det ju… :)
#6 jo det er rett, og noen kan brukes som resvesker både i bil og fly også, så det blir ikke veldig dyrt

Går det att beställa från amerikanska e-bay till sverige?? Man måste ju fylla i en amerikansk adress för att kunna logga in.. hmm…

Hihi, jag har en på väg hem till mig om ca en vecka skulle jag tro… :-)
Koster det mye å få den sendt?

Vet faktiskt inte något exakt pris men frakten ska inte vara så farlig vad jag har hört. Själv har jag "källor" som ska ner till tyskland och hämta hem en till mig ;-). Så jag slipper frakten, haha :-p

Jag vill ha en vagn.. en sådan som går att dela så man får typ transport bur av den… men hur kan man beställa hem dom te sverige.-.. på hemsidan ni har visat tidigare i denna tråd måste man ju ha amerikansk adress… vill ha en ju…
#13 när åker dom ner och hämtar en sådan till dig? dom kanske skulle kunna fixa en åt mig med? jag betalar självklart frakt och allt!!

Ha ha! ja, de var gräsliga, men praktiska. Men man vänjer sig, och rätt som det är så går man själv med en.
Jag kan nog lova att skulle jag komma med en sådan här på byn, då kom nog vitrockarna och hämta en, sedan var man nog insydd på hispan resten av sitt liv.
För det var typ "igår" som de betrakta en som tokig när man skaffa raskatt. Fast man undrar om inte de i grund o botten villa ha en själv, för de har SÅ många frågor om raskatten.
/Veronica
Coola!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Jag tror jag ska ha en rosa =) hihi

Silverpumans… har du fått hem din vagn ännu?? Fungerar den isåfall bra?? *nyfiken*

#19 hur beställde du den vart gjorde du det?
#19 vill också veta.hahaha hur häftigt som helst.Måste bara ha en sån.promenera med vovven och några katter i åt gången.
tala gärna om hur ni best. och vad frakt odyl.kostar.

#20 och 21… Jag beställde den från ebay.com…. frakten var väl inte att hurra för men jag kollade även tyska ebay och där var istället själva vagnen dyrare så det skulle blivit samma pris…. totalt blev det ca 900 svenska kronor… för den här modellen som jag tyckte var snyggast =)….

Jag har fått hem vagnen men har inte haft chans att pröva den ännu. Ska göra det imorgon och sedan ska jag informera er hur det fungerar ;-)

#23 Vi vill se bilder från premiärturen i morgon! 
Jeg får spare så jeg kan kjøpe meg en også !

#24 Jag vet inte om min kamera fungerar men om inte annat ska jag få den att funka. Så visst ska jag visa det. Frågan är vem av katterna som ska få äran att ta första turen. Inte huskatten iaf för hur mycket bondkatt hon än är så vägrar hon gå utanför dörren. Så då står det mellan mammakatt Bell eller dottern Chica… Vad tycker ni, haha?

#25 tack för att du la in här så vi fick se dessa underbara vagnar… ska beställa en jag med inom kort… ;)

En chick vagn…borde bli dottern Chica, fast å andra sidan kanske mamma har "förkörsrätt" eftersom hon är äldre?

haha, det är sant den passar allt chica. Jo jag tror faktiskt att hon får ta första turen. hon har varit mest intresserad av den. Idag blåste det så mycket hos oss så jag ville inte gå ut med den då, men vi satte i alla fall ihop den och vi ska ha med den till järva i helgen. ;-). Ska försöka ge mig ut en tur i kvarteret imorgon om det är bättre väder och i så fall ska jag ta ett kort på den. :-)

Hej, vad roligt att höra att det är populärt med dessa vagnar =)
På Järvas utställning kommer det finnas ngr till försäljning - men bara ngr stycken, vad jag vet =)
Hoppas vi ses!
Rosa Faran =)
ps. de andra är röda ds.

Hur gick det med premiär turen?? Sitter här och väntar på att vagnen ska komma fram snart =)

haha, det gick bra! :-) Min kamera har krånglat men ska lägga fram bilder så fort det bara går! :-S. Chica blev först ut. :-). Om inte annat får ni se henne i den om ni kommer till järva i helgen. ;-)

Lyckats ta några bilder i helgen?? Tyvärr var jag inte på utställningen så jag fick inte se det nya vrålåket =)… Har däremot fått meddelande att min vagn nu befinner sig i Sverige… så snart borde jag ha den hemma =)

*putt*

Jag och Lilian köpte varsin "barnvagn" i Norge och kan säga att det är bland det bästa köp till katterna jag gjort.
priset helt okej oxå.495 NOK eller 550 SKR
Supernöjd.
Återkommer med bild på ekipaget.
//Inger

Ni som redan har en sån vagn, är den rymningssäker? De kan inte klämma sig igenom vid t.ex en dragkedja eller spränga nätet?
Jag o en vännina köpte var sin nu när vi var i Norge.Fast dom såg ej ut så.Det blev succe när jag kom till Arboga med min lilla vagn….fniss
Hvor i Norge solgte de slike vogner???

Vi köpte vagnarna på utställningen i Porsgrunn.
hon som sålde dom heter ewa Kristiansen och bor i Askim Norge.
//Inger
Oj, jeg bor 12 kilometer från askim

Är den rymningssäker?

solid glidelås på den, men om katten er liten kan den nok smyge ut ett par plasser. men om man setter i en sikkerhetsnål eller noe så er den helt sikker..