Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 09-kattungar-till-salu
Läst 7511 ggr
forkeeps
5

Kattungar till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Vi har kattungar till salu efter vackra, rastypiska föräldrar med härligt temperament. Mammakatt SC S*Medaljens Vivienne Westwood, n 09 24 och pappa GIC S*Swingcat's Isaac Rodzon, n 09 23. Båda föräldrarna är fritestade från GSD IV-genen och hälsotestade enligt de rekommendationerna som finns för HCM.

Kattungarna föddes 2013-08-27 och är således leveransklara i slutet av november efter att de är fyllda 12 veckor. De har alla fått sina namn efter något äldre artister med sångröster som vi båda gillar.

SE*For Keeps Robert Plant, n 22 Bruntabby INTRESSE
SE*For Keeps Alison Krauss, n 03 24 Brunspotted-vit bicolour
SE*For Keeps Chris Norman, n 03 22 Bruntabby-vit bicolour BOKAD
SE*For Keeps Suzi Quatro, n 24 Brunspotted
SE*For Keeps Billy Joel, n 03 23 Bruntigré-vit bicolour
SE*For Keeps Cyndi Lauper, a 24 Blåspotted BOKAD

För mer information och bilder, besök gärna vår hemsida www.forkeeps.se

Mvh
Ann & Martin, SE*For Keeps

SE*For Keeps

SE*Hosiboo's
1

❤️ de är super fina :)

Denna kommentar har tagits bort.
forkeeps
6

#1 Tack! :)

#2 Hur menade du nu? Vi ska sälja våra kattungar billigare och flera hanar ska lånas ut? Och du tror att det ska bli lättare att sälja kattungar då?

Inte för att det var någon fråga, men titlar spelar ingen roll för mig. De ska vara rastypiska, friska katter med bra temperament. Och jag kan verkligen inte se orsaken till varför du skriver till mig om rasens resurser (hur tänker du då?) och stamtavla?

SE*For Keeps

CaptainMorgan
0

Dom är underbart vackra :)

forkeeps
1

#4 Tack! Er Captain Morgan är också vacker! ❤️ 
Halvbror till vår första kull!

SE*For Keeps

CaptainMorgan
0

tack <3 

ellen1960
1

#2 kanskje du heller skulle starte en egen tråd om dine åsikter enn å skrive dem her!

Supersøte kattunger Ann!

DjupbackensJessica
0

De är jättefina! 😍

forkeeps
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack så mycket! Jag är nöjd även med denna kull. Tycker de är helt fantastiska i temperamentet och rastypiska, lik som förra kullen. :) Här kommer en bild på kullens halvsyster, vår förstfödda. Tagen då kattungarna precis hade fötts. Hon hade försökt länge att inte somna, för att hålla koll på bäbisarna lite sådär på avstånd. Haha Hon heter IC SE*For Keeps Pat Benatar och blev igår HCM-testad normal. Nu är hon hos sin fästman och vi saknar henne massor.

SE*For Keeps