Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett18-tävlingar-och-lekar
Läst 3660 ggr
Awanathas
0

Yrke?

Hej!

Jag har funderat på en liten sak..
Jag är ju sjukligt nyfiken av mig Skrattande

Vad jobbar ni allihopa här inne med?

Själv jobbar jag som nattportier i centrala västerås.
(på ett fyrstjärnigt hotell, lite skryt ska man väl få göra ;)…

Önskar er alla en trevlig helg, själv ska jag jobba.. :)

/Malin

Merlyn
0

Jag jobbar på ett helikopterföretag i Göteborg, jag är ansvarig för bla. IT, Telefoni mm. mm. men min yrkestitel är Teknisk Sekreterare.

Jag får komma ut ibland å flyga och det är jättekul!!! Bland annat satt jag i helikoptern som filmade raset i Munkedal för SVT Skrattande så när ni ser de inslagen så är det jag som sitter däruppe å flaxar hihihi….

Kanske skall tillägga att jag är utbildad Mentalskötare och Undersköterska och har jobbat i många år inom mentalvård och äldrevård,, innan jag sadlade om till det jag gör nu.

lynxeyes
0

Jag är för tillfället hemma med barnen, men annars är jag djurskötare…. Jobbade tidigare på en stor gård med ca 500 kossor o kalvar ;))

Mulan
0

Hej!

Jag jobbar som pedagogisk assistent på en daglig verksamhet för killar o tjejer med autismliknande tillstånd.. Mestadels DAMP & ADHD, samt utvecklingsstörning. MEstadels är jag utomhus hela dagarna, cyklar tandemcykel, går långpromenader, tränar sociala färdigheter som att åka stadsbuss, gå på stan mm mm mm.. Jättekul jobb, men ganska krävande..

KUL idé det här! Jättespännande att läsa om vad ni andra jobbar med..

mvh Malin

Burken
0

Själv är jag förtidspensionär efter två hjärnblödningar och har mao ALL tid i världen för mina katter. Visst ibland saknar jag den sociala biten som ju faktiskt ett arbete medför, då tar jag bilen och kör och pratar skit med någon. Idag undrar jag: HUR 17 hann jag med ALLT detta + ca 90 t/v i en taxibil???? Nä idag vill jag inte byta, kattarna ÄR MITT JOBB idag!

Mylingens
0

Hej!