Klor kan göra stor skada
Min hund har varit halt i 2dagar.. jag har sätt han haft nått i tassen men fick inte ut de.. jag la hans tass i blöt för att hoppas de skulle luckras upp lite och mycket riktigt så fick jag tag på de som satt i foten och vad var de.. en enorm klo (troligen från när jag klippt mina katter och missat) så akta er de kan bli som nålar.. min lilla vovve vart tack och lov av med de hela men jag tänkte lära mig av mina misstag och varna er lite de kan vara lätt när man klipper klorna att missa en av "nålarna" på golvet som tyvärr min vovve fick in i foten
Usch, vad otäckt, var det därför han var halt?
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Tur i alla fall att du fick till det. Det har varit nog med veterinärer för dig nu…
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
Meen vad söt han är…vad är det för ras?
Vår ena hund fick alltid pinnar i gommen. Vi var säkert iväg 5-10 ggr med henne och fick plockat ut dom.
vilken fin kille du har
ser ut som en aussie eller border collie… kan det stämma?
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Visst är en en aussie (Australian Shepherd) han är en underbar kille men dock hanhatare som gör han till lite smått dryg hehe

Har haft flera hundar, men aldrig någon som fått pinnar i gommen, förutom Jazza som vi har nu och som får pinnar i gommen. Första gången fick vi ta en avbitartång, för att knippsa av pinnen.
Sedan hade jag en cocker som fick en frolic runt ena hörntanden..han kom och villa ha hjälp, och vi fatta inte vad som var fel..Tills vi öppna munnen och såg frolicen runt tanden..
/Veronica
#6 det var väl det jag tyckte
min syster har 2 st (far & dotter). Underbara hundar!
Här sitter min systers tik Mara och väntar på att bli kelad med. (för ett par veckor sedan när jag var hemma i Enköping och hälsade på)
/Ingalill

aj, vad ont det skulle göra
det var inga dåliga klor der där inte…
/Ingalill