Svart smoke önskas
Hej!
Jag och min familj (man och tre barn 6,8 och 10) vill så gärna öka på vår familj med en Norsk skogskatt. Vi letar efter en hankattunge i färgställningen svartsmoke. Gärna med ett troligt lugnt och gosigt temperament. Vi bor i Bromma, Stockholm.
Hälsningar Mi69

Ylva som har Utblicken´s har en hane som är svartsmoke till salu..kolla på hennes hemsida http://www.utblickens.se han är 2 veckor nu..
//Stefan
Om jag inte har alldeles fel så har Don Tomasos en svartsmoke kille till salu
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Vid vilken tidperiod och i vilket område söker du? Hos oss väntas det eventuellt en kull där det kan bli svartsmoke.
Tack för alla fina tips!
Vi skulle vilja hitta en kattunge till hösten. Barnen börjar skolan 20/8 så då är vi inne i vardagen igen. Egentligen närsom efter det. Vore toppen om katten fanns inte allt för långt från Stockholm så vi har möjlighet att titta. Var finns ni Seerath? Utblickens var såå söt!!

#5 Vi befinner oss uppe i Umeå så det är rätt långt borta tyvärr och kattungarna som eventuellt väntas föds isf först den 20 september så det är en bit bort. :/
Don Tomasos i Uppsala har en svartsmoke hane til salu, han er mysig og god

vi får en kull nu i helgen där silver kan dyka upp….hoppas de små anländer på söndag!
Jag har 2st svartsmokar.Den ena är levklar nästa vecka o en som är 10mån.Gå in på min hemsida o kolla flera bilder.Finns i Björnlunda

Hej!
Varför inte kolla med Lilian (trollet_66)
Hon söker en fodervärd till sin hane,visserligen ingen liten kattunge men i alla fall.
I vart fall lyck till med sökandet
//Inger