Vacker hane sökes!

I vilket område? Vad är viktigt att det är bra på honom?

Uppsala-Stockholm-Västerås
Han ska vara högbent med stora öron och lång svans. =)

Men.. hur söt får man vara… jätte fin tjej!!! Lite off topic… vet tyvärr ingen hane… =)
Jättesöt flicka, har ju ingen mönstrad hane.

Ååh, det där Måste vara en Millennium-katt?! Tycker mig känna igen denna tös…hon har väl en syster (blåpadda med vitt) i Norge va?

Ja, det stämmer!
Milleniums River.
Jag är fortfarande överlycklig att jag fick köpa henne! (Uppfödaren ville nämligen att hon skulle stanna) hehe…

Jag blev ju överförtjust i systern som gick till Norge men jag måste säga att hela kullen är mycket fin =)
Ska bli roligt att se nya bilder på River sen, du måste lägga in dem här så man får se….haha
Grattis till en väldigt fin hona!

Tack!!
Håller med om att kullen blev riktigt lyckad! Men Helena lyckas alltid få underbart fina katter ju… 

Har du hemsida?

Nej… inte än tyvärr. Har precis flyttat så det finns varken internet eller telefon hemma än.. hehe 

Oki!
Håller tummarna för att du nu finner en vacker silverhane 

Tack så jättemycket! =)

Titta på www.skogkattslingan.com där finns säkert någon snygg svartsilver kille.
Mvh Margona

Vi har en svartsilver-spotted hane utan vitt som skulle behöva träffa en flicka. Han har haft en date här hos oss, det blev 3 härliga kattungar med underbara längder. Han är ett år, fortfarande väldigt mycket tonåring, är inte färdigväxt. Han heter S*Häxans Simsalabim och föräldrar är S*Safarikittens Strix Silver och IC S*Häxans Lotus, DM. Vi bor i Staffanstorp, mellan Malmö och Lund. Låter det intressant så får du höra av dej så ska du får mer information. //Kaisa

#15 Vad rent hans silver ser ut att vara! Han kan inte ha så mkt reufism?

#16 Han är väldigt ren i sitt silver, det enda i rufismväg jag kan se på honom är precis runt nosen, men det är väldigt lite. Han är dessutom väldigt tydlig i sin spottedteckning. Nu behöver han bara växa till sej, han är väldigt mycket tonåring i kroppen och så behöver han få päls. Men han har en härlig tyngd och otroliga längder både på kropp, ben och svans. //Kaisa