Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 714 ggr
underverket
0

Vacker hane sökes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag ska para min sköldpaddsfärgade hona till hösten och är på jakt efter en riktigt fin fästman till henne! Glad

Främst en svartsilvertabby/tigré men även bruntabby skulle fungera…Räcka ut tungan

Hör av er om ni har någon vacker gosse.

Seerath
0

I vilket område? Vad är viktigt att det är bra på honom?

underverket
0

Uppsala-Stockholm-Västerås

Han ska vara högbent med stora öron och lång svans. =)

Anneli_G
0

Men.. hur söt får man vara… jätte fin tjej!!! Lite off topic… vet tyvärr ingen hane… =)

Ixatrixa
0

Jättesöt flicka, har ju ingen mönstrad hane.

Blankan
0

Ååh, det där Måste vara en Millennium-katt?! Tycker mig känna igen denna tös…hon har väl en syster (blåpadda med vitt) i Norge va?

underverket
0

Ja, det stämmer! Glad Milleniums River.

Jag är fortfarande överlycklig att jag fick köpa henne! (Uppfödaren ville nämligen att hon skulle stanna) hehe…

Blankan
0

Jag blev ju överförtjust i systern som gick till Norge men jag måste säga att hela kullen är mycket fin =)

Ska bli roligt att se nya bilder på River sen, du måste lägga in dem här så man får se….haha

Grattis till en väldigt fin hona!

underverket
0

Tack!!Glad

Håller med om att kullen blev riktigt lyckad! Men Helena lyckas alltid få underbart fina katter ju… Flört

Blankan
0

Har du hemsida?

underverket
0

Nej… inte än tyvärr. Har precis flyttat så det finns varken internet eller telefon hemma än.. hehe Räcka ut tungan

Blankan
0

Oki!

Håller tummarna för att du nu finner en vacker silverhane Skrattande

underverket
0

Tack så jättemycket! =)

Margona
0

Titta på www.skogkattslingan.com där finns säkert någon snygg svartsilver kille.

Mvh Margona

Mylingens
0

Vi har en svartsilver-spotted hane utan vitt som skulle behöva träffa en flicka. Han har haft en date här hos oss, det blev 3 härliga kattungar med underbara längder. Han är ett år, fortfarande väldigt mycket tonåring, är inte färdigväxt. Han heter S*Häxans Simsalabim och föräldrar är S*Safarikittens Strix Silver och IC S*Häxans Lotus, DM. Vi bor i Staffanstorp, mellan Malmö och Lund. Låter det intressant så får du höra av dej så ska du får mer information. //Kaisa

Mylingens
0

…en helbild på honom. //Kaisa

Blankan
0

#15 Vad rent hans silver ser ut att vara! Han kan inte ha så mkt reufism?

tommi
0

min batman jr har ju en stolt svans iallafall :)  men är bara snart 7 månader men så småningom kanske han "kommer ut" ur garderoben.

det finns lite mera bilder i mitt galleri och på skogsjentans sida med.

Mylingens
0

#16 Han är väldigt ren i sitt silver, det enda i rufismväg jag kan se på honom är precis runt nosen, men det är väldigt lite. Han är dessutom väldigt tydlig i sin spottedteckning. Nu behöver han bara växa till sej, han är väldigt mycket tonåring i kroppen och så behöver han få päls. Men han har en härlig tyngd och otroliga längder både på kropp, ben och svans. //Kaisa