Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 263 ggr
Signe-Jonna
0

Hälsning från Jonna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla!

Idag har jag varit ute på landet med mina kompisar Pia och Signe. Det var superkul att klättra i träd, jag är den enda av oss tre som tycker det är roligt. Här kommer en bild på mig i trädet.

Hälsningar från Jonna

Zusann
0

Åh vilken vacker katt med matchande färger på selen.Glad

Signe-Jonna
0

Ja det är matte noga med. *blink*

Sissi
0

Vacker katt, det blir så fina kort när de är utomhus.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Mylingens
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hon har ju blivit en jättetjusig tjej! Vad roligt att se henne igen, hon är verkligen pappa Goldfinger upp-i-dagen. Underbart vacker färg hon har!!! //Kaisa

Signe-Jonna
0

Ja hon har superfin färg, bättre röd färg kan man inte önska sig! Och roligt också att hon bara blir mer och mer lik sin snygga pappa.Skrattande

Signe-Jonna
0

Hon har ju också underbart temperament, precis som sin pappa.

Mylingens
0

#5 Men pappa Goldfinger har inte samma djupröda färg som Jonna tyvärr, den har hon nog ärvt efter mamma Alice. Personligen är jag väldigt förtjust i just den djupröda färgen. //Kaisa

Signe-Jonna
0

Hon har nog fått det bästa från både mamma och pappa. *Blink* Men jag undrar om inte en av Goldfingers bröder är djupröda? Jag har sett bild på honom på skogkattslingan. Har för mig det är en bror till honom, CH S*Rotebräckans Thunderball.

Juliette-
0

Gud vad vacker hon blivit.. en riktig liten dam.. perfekt tecknad med.. oj vilken skönhet

Mylingens
0

#8 Alldeles rätt! Thunderball är en rödtabbykatt med en mycket mörkare röd färg. Så det stämmer så bra så….Flört Kaisa

Signe-Jonna
0

#9 Tack för de fina orden till vår lilla prinsessa.Skrattande