Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 836 ggr
LittleL
0

Nu är dom här!!!

erspers
0

Grattis !..hur många blev det ? Glad

//Stefan

Seerath
0

kattungarna? stor grattis isf! :)

Kronängens
0

Grattis antar jag! Kattungar? Hur många? Bilder!

LittleL
0

VARFÖR FÖRSVINNER DET HELA TIDEN ???

LittleL
0

Ok, nu verkar det funka igen. Skrivit detta inlägg tre gånger men det blev bara en överskrift??

Vet inte om jag är klok som skriver här efter allt korkat, idiotisk och urbota dumt som diskuterats här dom senaste dagarna. Men jag kan inte låta bli…

Ikväll bestämde sig Angel för att nu var det dags. Nervös som bara den blev jag trots att jag sett många katter födas uppvuxen på en bondgård som jag är, plus alla hittekatter som fått sina små hos mig genom åren. Men allt gick bra och det blev 5 stycken. 5!! Jag som gissade på 3-4.

Kram till er alla vettiga och kloka och förnuftiga människor ifrån en helt lyrisk Sylvia

Mulan
0

Jättegrattis, Sylvia!

Lycka till med de små!

kramar från Malin

Sandra76
0

Grattis!!!! Vi väntar på bilder!

manlyckans
0

Stort Grattis Sylvia och lycka till!

LittleL
0

TACK!! Jag är såå lycklig. Detta är såå stort för mig. Och jag tänker inte låta mig nedslås utav alla tråkigheter. Jag hoppas vid gud att jag har tänkt till ordentligt innan. Och att ni inte sitter där ute i stugorna och tänker om mig, så som jag tänker om vissa andra? (inga namn)

Kommer uppdatera min hemsida under morgondagen med bilder på dom småKyss /Sylvia

Margona
0

Grattis till kattungarna och lycka till!

Margona

jaanuska
0

Stort Grattis till kattungarnaGladKyss

Zusann
0

Grattis grattis Sylvia och lycka till:)

ingann
0

Grattis till bebisarna! *kul att läsa något positivt ett tag*

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

mariamia
0

Grattis!! Önskar dig all lycka med bebbarna! Det finns inget mysigare…

Stor kram Mia

Zygots
0

Halloj Sylvia!

Ja, det var på tiden med en GLAD och POSITIV tråd………..=) Ett STORT GRATTIS till dina första skogkattungar. Jag ser fram emot att se lite foton under dagen.

//Annika

majaj
0

Grattis!

Väntar på bilderna med spänning.Skrattande 

Kram Maja.J

Rhapsody
0

Vad härligt!

Fem hade jag aldrig gissat! Hon gömde dom väldigt bra, eller?

Jag skall uppdatera min bebissida nu, och sen bevakar jag din sida för att få se på underverken!

Super-duper grattis, vännen!Skrattande

LittleL
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

TACK ALLA för era gratulationer. Jag känner mig lika lyrisk idag. Benen värker efter att ha suttit bredvid lådan i måånga timmar bara för att titta på dom små underverken. Synd att man är en så värdelös fotograf bara. Bilderna som jag tog i går kväll när dom föddes är såå suddiga. Ni får alla ha lite överseende med att jag var lite darrig på handen, så att säga:))

Hane NFO n 23/24
Hona NFO n
Hane NFO n 23/24
Hona NFO n 09 23/24
Hona NFO n 22

Ska uppdater nu idag men här får ni ett smakprov på den första kattungen. KRAMAR I MASSOR / Sylvia

_Cilla_
0

Åååh, vilken sötis! Kyss

Rhapsody
0

Mums vilken godbit! Väntar på mera!!!

/Lena

UncutDiamond
0

Vad kul ! Stort grattis till erGlad

SussieBuzzie
0

Grattis till din första kull och lycka till med småbebbarna! Skrattande

//Susanne

Merlyn
0

TJOHOOOOOO GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Visste väl att Emerson har rejält med krut i kanonen!!!!!! Skrattande

Pappa hälsar med nospussar till flickvän & Bebisar!!!!!

SKOGSGLIMTAN
0

*Stort Grattis* vill vi också säga till Er. Lycka till med de små liven.

*Mvh Eva-Helen*

Merlyn
0

WOW… bebis var lik Emerson!!!!

LittleL
0

#25 Hahaha,ser du vilken haka lillen har. /Sylvia

Merlyn
0

#26 Jaaa, den går inte av för hackor du Skrattande

Runsviks
0

Grattis till de små och lycka till med dem. //Kristin

Zios
0

Grattis Sylvia, så roligt att allt gick bra mend förlossning etc Skrattande Vi kanske syns i Varberg nästa helg?! Gillar din hona lite extra som är mamma till kullenKyss  Nu kommer jag att föja med spänning hela kullen! Monica

Snusan
0

Grattis till kullen Kyss Det blev 5 Skrattande Hälsa till vackra Angel och hennes små bebisar med pussar o kramar.

Suzan

Silverfarans
0

Åh GRATTIS Till de 5 små underverken!!!!Skrattande

MaGrandos
0

Grattis till de små underverken! Lycka till med dom allihopa!

Maude

rockringen
0

Jättegrattis till kattungarna och stort lycka till med din uppfödning önskar alla Rockringar och jag

LittleL
0

TACK!! Ni gör mig såå glad!! Känns så skönt att allt gått bra hittills och att jag till på köpet har ert stöd gör ju inte saken sämre. Tack!

Dom små äter och växer. Och jag stormtrivs med rollen som "mamma". Trodde aldrig i min livligaste fantasi att det skulle vara såå givande och pirrigt. Underbart! /Sylvia

Mylingens
0

Grattits Sylvia! Förstår att du är helt lyrisk, det är något speciellt med ens första kull. Dessutom ser de helt fantastiskt fina ut, snacka om profiler och hakor!!! Grattis än en gång, vi ses väl i Varberg? //Kaisa

Fairyhearts
0

Grattis till kattungarna! Kyss Ja det är verkligen helt underbart med kattungar! Man kan sitta vid bolådan hur länge som helst och bara njuta….Lycka till med de små.

/Marie

vettan
0

Jättestort Grattis!Glad

Frostvikarna
0

GRATTIS TILL KULLEN!!Glad

Gisela och Frostvikskatterna

solfager
0

Grattis grattis!!

Håll i den helsvarta så att jag inte kommer å kattnappar den Oskyldig ;)

Lycka till med som små ullbollarna!

Jotta
0

Angels moster Siska och kusinerna Mirabelle och Nyponros hälsar och grattar så mycket!!

Merlyn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fyller pappakatt Emerson 1 år.

Kanske skall tillägga att han inte är inlåst i en bur på bilden utan det är en tillfällig lösning som tillåter katterna gå in och ut på balkongen innan den är innätad. Därute ligger de och njuter på kvällarna.