Framtidens pojkar 2013
Traditionen lever vidare för nu är det dags igen. För sjätte året i rad vill jag (och många med mig skulle jag tro
) se bilder på era stiliga unghanar som eventuellt kommer att gå i avel men tidigast 2013. Det är m a o hög tid att plocka fram kamerorna och låt oss få njuta av nytagna bilder på era härliga pojkar. 
Här kommer ett bild på SE*Torplyktans Frode (färg creme e). Han är nu 6 månder och vägde 4,6kg förra vecka. Han är såld till Karlstad där han bor ihop med en gammel farbror (14år kastrat) till honum. Om allting går bra så kommer han kunna gå i avel nästa år. Dem nya ägarna vil gärna det, men bara en viss tid sen bli han kastrerad.
Han kommer visas vid några utställningar under höst / vinter. Som kattunge i Forshaga blev han NOM.
Mycket social, var helt cool på sin första utställning. Han fånga gärna stora byten, drog nyss när ett helt renfäll från övre våningen!
www.torplyktan.se
Jag hoppas att planerna kan går ihop sig så min Prinsessa Diana kan möta denna stiliga Prins :)
#2 hej Annso
det skulle vara roligt hoppas det! Du har ju både min och Frodes ägares adress tel e-mail tro jag. Vi få höras när det bli dags, spännande att se hur dem utväcklas.
www.torplyktan.se
Sätter en tass i denna tråd för att inte missa några snygga pojkar :o)
Mot slutet av 2013 kan det kanske vara aktuellt med parning på vår lilla nyförvärvade fröken här hemma..
Tjänstehjon åt Bröderna Bus
Mån 15/1o-12 har vi tid hos veterinären för alla tester. Går allt som det ska så finns S*Musslans Kallemero till låns.
Idag har vi varit på Blå stjärnan och gjort följande:
1 års vac = Check
Inget navelbråck = Check
Bollarna på plats = Check
HCM Normal = Check
GSD4 testad =Check (Fri genom föräldrana men får snart papper på Kalle)
Så roligt att kanske få se Pelle Plutt som vuxen avelshane!
www.torplyktan.se
9, 10# Jag och min Sambo blev total förälskad i din plutt, så otroligt vacker och ursnygg röd färg !

Vilken fin kille. Älskar rött
9 o 19# Är det du som är uppfödaren eller har du tingat honom ??
För visst var han väl till salu förut ?? har ingen koll på vem som födde upp honom ;)
Va kul att du gillar honom :) det är jag som är uppfödare. Det är hans bror som är till salu.
/SE*Barababelle's
Jaha okej :)

#18 men hallå…… sluta visa bilder på honom… ;-)
jag trodde han fått bebisar redan och var kastrerad…
hur kommer det sej att han inte parats tidigare?
//L

#19. För att folk inte kommer loss och lånar honom 
Han träffade ju mina honor Tiffy & Bijou, men de fick kastreras pga pyo innan det blev ngt. Tiffy hade dock foster i magen enligt vet.
Just nu strilar han inte, så chansen finns ännu att låna honom.
# 18 finnes den noen mer opplysninger og bilder på den katten?

S*Englaflickornas Hati NFO e 02 finns tillgänglig till ett fåtal passande honor.
Han är GSD IV fri genom sina föräldrar och kommer att HCM-testas.
Hati samägs mellan mej och Margona Eriksson.
mvh Linda Bjuvgård
S*Englaflickornas

#21. Här är hans stamtavla:
http://www.pawpeds.com/db/?a=p&id=1059698&g=4&p=nfo&date=iso&o=ajgrep

Puttar upp! 🙂
Nu är det kanske dags att uppdatera med nya bilder på min SE*Barbabelle's Ketaki som hunnit bli 6 månader.
Far: GIC S*Truelove's Livingstone
Mor: S*KillerCats Aura Antigua
HCM scanning kommer ske i september i år, om det är normalt kommer han finnas tillgänglig för lämpliga honor.
Han är en LÅNG hane med lång svans, bra stomme, härlig look och ett underbart temperament. Cool och avspänd. Fick även mkt beröm för en fantastisk pälskvalité och när han ställdes.
Endast utställd en gång än, som ungdjur, EX 1 och NOM då.
Kommer att ställas båda dagarna på BiK's utställning i maj.
/SE*Barababelle's

Vad fin Lexus är ♥!
Susanna
puff
Ja då har SE*Barbabelle's Ketaki blivit fertil och kommer framöver finnas tillgänglig för lämpliga honor.
Ketaki är en kille som är så gudasnäll en katt kan bli. Strilar inte, gapar inte och uppför sig som en ängel på utställning.
För mer bilder, stamtavla osv kontakta mig gärna via mail: rasinen@hotmail.com
/SE*Barababelle's