Dygn 62
Nu börjar det bli nervöst här hemma. Väntar och väntar och väntar… Angel har som sagt gått 62 dygn idag och man ser tecken på att det närmar sig. Ungarna ligger långt ner och hon ser smalare ut idag:)) Såå spännande det här. S*Little L's ska få sin första kull.
S*Velamor's Chrystal Angel, NFO n
S*StarsHollow's Emerson, NFO n 09 24
Men så sitter man här och läser på forumet, och jag blir livrädd. Första kullen… Jag har verkligen inte haft bråttom. Har försökt att tänka på allt. Har tacksamt tagit emot hjälp ifrån folk som kan såå mycket mer än jag. Lyssnar, läser och försöker lära mig allt. Känner att jag gjort rätt, men är ändå nervös. Håll tummarna för Angel och mig dom närmasta dagarna är ni snälla. Kanske händer det inatt?? /Sylvia

spännande värre. Jag håller tummarna för att allt ska gå bra!
Håller också tummarna…Lycka till det går säkert bra!

Oh vad spännande! Det kommer säkert att gå jättebra, va inte orolig! Det kan inte bli annat än små ljuvliga kattungar med de föräldrarna…lycka till! //Kaisa

Spännande Sylvia! Vi väntar verkligen på att få se resultatet av denna parningen :-)
Kram Merlyn
Sylvia jag var också nervös när Lina fick sin kull.Det hör nog till.
Jag har ju träffat dig och vet att du har huvudet på skaft,så det fixar du lätt.
Håller tummarna/Susann

Spännande, vi håller alla våra tummar & tassar på att allt går bra,blir roligt följa detta.
*Mvh Eva-Helen*

Jag håller tummarna, det vet du. Det blir inga problem som inte du kan hantera det är jag säker på. Du har väl verkligen inte förhastat dig eller parat utan eftertanke, lägg ner dom tankarna direkt! Det blir säkert jättebra på alla sätt!
PS Voulez-Vous hälsar att hon kommer att sätta fart på bebisarna så småningom.
Kram Lena

Åååå vad spännande.. :-) Jag måste nog erkänna att jag är avis.. Men jag ska ju para om min lilla här nu snart.
Men ååå vad spännande hemma hos dej iaf, ska bli kul att följa.. :-)
kram

Tack alla för era lyckönskningar;)) Men natten har varit lugn. Tyvärr… Men nu är det nära för Angel bryr sig inte om att gå ut i rastgården idag. Jag kommer hålla er uppdaterade här:))
#8 Merlyn, vilken ljuvlig liten padda!!
/Sylvia

Här håller vi tummarna också..det går säkert bra..
//Stefan

Hej!
Så spännande, håller tummarna att det ska gå bra! Men det gör det alldeles säkert..
Lycka till!
mvh Malin

#12 Ibland ser hon väldigt ojämn ut så därför gissar jag på 3. Men så helt plötsligt är hon symmetrisk igen. Mmmm, blir inte klok på detta? Men jag tror inte att det är fler än 4, så kan vi säga. /Sylvia

Visst är det kul att gissa, jag hoppas du får minst 3 vackra bebisar att njuta av och som skall bli spännande att följa!!!
Kramis.
Hej igen Syllan!!!
Väntar men spänning på Angels små. Det kommer ni fixa. Många varma lyckönskningar vet du att ni har från oss alla i familjen.