Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 406 ggr
LittleL
0

Såå GLAD....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag gjort något som gör att livet känns lite positvt igen. Jag har bokat en helt ljuvlig liten varelse, S*Nalle Puh's Voulez-Vous!! Givetvis borde jag inte gjort det men vad gör man när trollspöt träffar en med full kraft? Kyss Längtar något förfärligt och veckorna kommer att bli såå lååånga… /Sylvia

Zusann
0

Grattis,urgullig kattunge:)

Efter allt du varit igenom så är du verkligen värd det/Susann

manlyckans
0

Grattis Sylvia till en riktig liten sötnos! Jag är glad för din skull =) /Ann.

Seerath
0

Grattis! det är så härligt med en liten kattunge hemma. :)

kerstin2181
0

Ett jättegrattis, helt underbar, själv är det bara en vecka kvar, innan trollungen Dogge kommer, det blir först utställningen i Arboga, sen hem och gosa hela nattenFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

LittleL
0

Tack!! Jag känner mig lyckligt lottad idag trots alla motgångar den sista tiden. Lilla Voulez-Vous är verkligen en helt bedårande liten silverpadda och jag tror starkt på henne. Ska bli ett privilegium att följa henne genom livet. /Sylvia

UncutDiamond
0

Grattis Sylvia!

hon ser underbar ut.Kyss

/Theresa

Rhapsody
0

Som uppfödare till lilla sockersmulan kan jag bara säga att det känns så fantastiskt bra att "Vouzan" flyttar till dig Sylvia! Bättre hem kunde hon aldrig fått.

Vi ses i eftermiddag föresten, så får du krama och pussa i massor!

/Kram Lena

Mylingens
0

Grattis Sylvia! Tjejen är helt underbar och jag hoppas du får mycket glädje av din lilla flicka, lycka till med henne! //Kaisa

Zios
0

GRATTIS till silver paddan, henne vill jag se på utsällningar framöver Skrattande Monica

Snusan
0

Grattis till en underbar liten docka Kyss Hon är jättefin , ska bli kul att se henne live sen Skrattande

Kram/Suzan

Kronängens
0

Grattis! Hon ser jättefin ut.

Vildfagre
0

Vem skulle inte vara glad för en sån söt tårtsmula. Ibland händer det bara utan att man har något att sätta emot o du ska vara lycklig som får bli ägd av denna vackra katt. Grattis o lycka till./ Hälsningar Laila.

bustrollet
0

Oh underbart söt:) Förstår du är glad och veckorna går ju så himla sakta när man längtar att få hämta hem lilla kissen! Har ju hämtat hem en liten sötis själv nyss och är så himla lycklig över henne.Vill bara vara hemma och mysa med henne och dom andra såklart.När jag är på jobbet längtar jag hem till lilla kissen..Nykär helt klart!!  Lycka till med den lilla sötnosen:)

Silverfarans
0

Åh GULLE GULL!!!! va fin hon är!Skrattande

LittleL
0

Tack allihop för era lyckönskningar. Jag är gladare än någonsin idag, för nu har jag träffat henne igen:)) 8 veckor idag och växer så det knakar. Måste ju givetvis sätta in en helt färsk bild på henne. /Sylvia

SpinE
0

Vilken liten skönhet, Grattis!

Zusann
0

#15 Bedårande söt:)