Väntar på vår Isländska

Gud så söt vilken underbar färgsättning. Lycka till med resan och lillskruttan

Klart man håller tummarna för er. Hoppas att allt går bra. Hon är sååå söt så=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Spännande med en ny hona från Island. Lycka till med resan och er nya hona. PS Vi håller tassarna för er! Monica

Grattis till en fin kisse! Har följt kullen på nätet och hon är en klar favorit hos mig. Passa på att ta med en häst också….. det hade jag gjort (om jag haft råd vill säga)
/Lena

Mm jättefin kisse:) Läste om det som hänt din Wunjo,finns inget som gör så ont i hjärtat som att mista ett djur.men efter regn kommer solsken.Önskar dig lycka till med resan och ha det nu riktigt mysigt med den nya lilla kissen
Så roligt för er att bli med katt igen. Livet är som en berg-o dalbana. Ni har varit nere men nu går det uppåt med glädje. Lycka till o ha en bra tur./Laila.

Det klart jag håller tummarna så hårt så att dom vitnar. Är dock liiiite avundsjuk på er resa till Island. Tycker att du kunde typ fälla Claes i trappan eller nåt så att jag kunde ta hans plats. Eller ge honom något som gör att han inte får föras in på Island. Har hört att dom har MYCKET stränga regler där
. /Sylvia
Grattis!
Om hun har samme temperement som sin farfar Seljen….så blir hun sikkert deres solskinn 
Efter regn kommer solsken så hon kanske är vårt lilla solsken. Någon kanske vill hålla en tumme att allt går bra .