Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 1073 ggr
fjellans
0

Puh, Knasen här!!!!

Har din matte, min faster kommit hem ännu,, vi hjälpte henne att vända bilen innan hon åkte så att hon skulle åka uppför nu och inte nerför, men vi blev allt lite oroliga ett tag, eftersom hon sa att hon var halvblind,
Å du farbror puh, vi hittade inte Orchan när hon hade åkt bara en tom ICA -kasse!!
,,men gissa  vad,, han sov som en lite gris med "armarna" över huvudet,, pust, vi trodde han hade hoppat i ryggan.

Föresten,
Hälsa "morsan=faster" att dom gröna bollarna var goda o skitkul, häftig smakOskyldig. Å paraplyerna var helsköna nu kan vi lära oss flyga allihop inte bara Orchan som jämt flyger o får som en toker här
// Vid "pennan" din bästa vän KnasenFlört

Tassemarkens
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Knasengubben …

Min älskade matte har kommit hem Oooooh vad lycklig jag är Skrattande Jag var så orolig när hon först ringde din matte.
Det skulle ju bli orkan och kunde bli knas efter vägen så hon skulle få trixa sig fram … kanske fråga ett orakel efter vägen. Gissa om jag var orolig. Men mamma min sa att jag var lika halvdöv som matte var halvblind. Hon skulle ju hälsa på dej Knasen och lillgrabben (å resten av kattmaffian).

När matte kom hem dök tjejerna på ryggan "VAR ÄR ORCHAN" ropade de i kör. Lillgrabben måste ha smitit ur i ett obevakat tillfälle … Attans så nedrigt.
Hade ju lovat tjejerna lite rajtantajtan … Knasen du skulle ha satt på hänglåset

Din polare Puh

PS Ursäkta att bara halva Orchans svans syns … annars hade matte måst fota med teleobjektiv

Silverfarans
0

Guud va fin a de är tillsammans.

Sissi
0

Vilken fin bild…och vad stor han blivit lill-knyttet!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

fjellans
0

Jo ni Sussie & Sissi!!
Jag är en riktigt STOR pojke nu,, tung och lång och höbent med en jättelång svans, o supercool, iaf när jag sover säger Knasen, annars så är jag som vanligtCool.

//Orchan

fjellans
0

Tänkte att ni skulle få se storebrorsan, ja han har jag iof aldrig träffat han emigrerade för flera år sen, men visst e han snygg?
//Orchan

Tassemarkens
0

Ohhh är det el Diablo Mechican-macho-ponken?????
Ser ut som "farsan" min … grymt läcker …

Knasen … ett tag trodde jag du hårdtränat på Friskis&Svettis … polarn min … trodde du hade krymt … men så berättade matte för mej att det var Orkanen så blivit så stor.
Hon sa att silverpysen hade fått guldplats … orkanen tog henne med storm Kyss 

Knasengubben måste bara säga att pingisbollarna matte fick med sig hem var inte av så bra kvalitét … Ledsen inte många hela kvar …!!!!

Bamsekram från polar'n Puh

fjellans
0

Va menar du Puh,, El..De .blabla bl,, vem e detOskyldig.
Dålig på sånt språk
Vad har ni gjort med "bollarna" inte spelat pingis eller nått hoppas jag. DOM SKA ÄTAS!!!
Å vad då silver - o guldFot i munnnen. Har silverponken fått GULD  å jag silver nu eller, degraderad alltså, för krympt har jag iaf inte gjort.
Det är han som växer, han charmar alla så himla typiskt han, jag tycker att ham kan ta sitt pick o pack o flytta snart, så att jag blir nr ett igen. Jag är nog hans idol tror jag, han beundrar migKyss
//Knasen med påhänget Orchan.

Tassemarkens
0

Ursäkta Knasenponken … Generad 
Fattade inte att det där med de galna hönsen … trodde hon menade tjejerna dina där hemma. Oskyldig
Lyckades rädda de sista pingisbollarna … de är i tryggt förvar!!!
Gissa vad spännande det blir om det kläcks en svart tupp …

Snacka om att hoppa i galen tunna!!!

Knasengubben INGEN kan ta din GULDPLATS … oroa dej inte … Grabbar med pondusmagar som vi kan INGEN slå Skrattande
//Polaren Puh

Tassemarkens
0

Knasengubben …
Nu ger jag upp … ingen tupp Gråter
Ähhh nu drar jag snart på semester med gänget.
Ska träffa en gammal polare … Vrång-Olle heter han … är åxå en nalle som jag. Tror jag ska liva upp honom lite.
Har packat hela veckan och äntligen lyckades jag få in MC'n i trunken (du vet min Yamaha)

//Polaren Puh

fjellans
0

Å Puh,, ha' de' så himla bra på din MC.
Jag får ju bara köra flaka, har inget körkort, men det är OK här på landet.

Den ena lilltjejen tog ju flyget i går, så typiskt brudar eller hur, flärd och glamour, duger inte med flaka eller MC.
Ska du träffa en RIKTIG Olle nuFot i munnnen, trodde du skulle träffa en säl!!! Men dom ser kanske likadana ut dit du ska?

Har du kortet på dig o mig på plankan, skulle vara så kul att vis oss tillsammans, släktträff som vi hade, bara du och jagKyss.

Vi hör om några veckor.

//Björnkramar från Knasen och Orchan!! Han ska ALLTID vara med!

Tassemarkens
0

Japp … ska träffa en riktig Olle.
Men du behöver inte vara orolig … jag har tre blåbär med mej (en av dem är bautastor och två något mindre) … har hört att de är populära hos nallarna.

Pysen här får du idolfotot av dej & mej … så har du något att snyggt att titta på medans jag är borta.

Sköt om Orkanen (plåstret) å ha de bra gubben  Flört vi ses !!!
// Din polare Nalle Puh