Fullpälsad skönhet!

Hon är jätte läcker måste jag säga och toffsarna i öronen e ju underbara.=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Mums, ett riktigt skogsrå! Det kallar jag päls…
Verkligen påpälsad och vackar Dam! Hur gammal är hon?
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

TACK! Hon är 3 år och är kastrat efter sin första kull då hon fick en livmoderinflammation. Hon blev BIS-k.hona båda dagarna i Lund i år och domarna i panelen var helt betagen i hennes innertofsar i öronen.
Finns det fler här som har liknande tofsar att visa upp? Hade varit roligt att se hur vanligt det är… //Kaisa
Hon är så vacker! Älskar både tofsarna och hennes grymma look. 

Oj vilken snygging
Och vilken härlig sommarpäls 

Åh, Kaisa, vilken underbart vacker katt!! Hon är UNDERBAR! 
#9 Hon går heller inte av för hackor! 
Skönt att se att människor värdesätter även sina vackra kastrater, känner att ibland blir man väl fixerad vid de fertila o deras avkommor o "glömmer" nästan sina kastrater, trots att de i a f i vår familj fyller sin mysfaktor mer än väl.
Bifogar en bild på vår kastrat, alltid i full päls och alltid alldeles underbar, men rastypisk.. Njaej…
Men hon är underbar anyway, vår Blossa!
mvh Malin

Så snyggt med tofsarna i öronen. Jag har bara sett en innan med sådanna och det är S*Kattfarfars Anne, så vacker.
Den vackraste

WOW Kaisa hon är supersnygg! Ska bli kul att se henne i veckan igen.

Tack allihopa! Vad roligt att se fler långtofsade skogisar! Tyvärr tycker jag att det blir mer och mer ovanligt med dessa toffsar i innerörat, pratar man toffsar på skogisar så är det nästan alltid toffsarna på öronen man menar. Men visst ger det ett helt annat uttryck tycker jag!
#14 En läcker tjej! //Kaisa

Tjusig??
Hon är vacker Kaisa

Ni är elaka, som visar upp alla dessa pälsmonster, ingen av mina katter kommer i närheten av era bedårande katter, 
Någon kanske vill låna ut lite?
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Fina pälsmonster! 

#26 Söt liten tjej och med begynnande innertoffsar, härligt! //Kaisa

ÅÅhh så fina era skogisar är med de långa toffsarna. 
med en härlig LOOOOOOK