Diego
Jag tog kort på Diego ute på balkongen idag. Jag tror han saboterade hundra bilder för mig genom att ideligen röra på sig. Jag lär nog få skaffa en mycket snabb och bra kamera för att kunna fånga honom på bild lite lättare 
Nu som kastrat har han gått upp lite mer i vikt och han har mycket päls för att vara på sommaren.

Det är snart dags för ett bad igen för min gosse. Jag måste även tunna ur hans underull lite mer, för pälsen är så tjock och tät att den vill tova sig.
Han är verkligen gosigare än någonsin! Kastratpojkar är ofta de allra keligaste & trevligaste katterna tycker jag och det stämmer minsann på Diego 
Så fin han är Nina,det har jag alltid tyckt/Susann

Tack ska du ha Susann! 
Har för mig att en av Anjisan's katter finns längre bak i hans stamtavla om jag inte minns helt fel:)

Ja det stämmer. Anjin San's Odessa finns där en som heter i hans stamtavla.
Ja precis.Känner Cristina(Anjisan's) privat och vet att hon hade ett fint uppföderi med både Skogis&Helig Birma
För övrigt är hon en härlig tjej:)

#4 Det är ju kul att NÅN tycker det i alla fall! 
Han har ju ingen perfekt skogislook, men han är ganska fin ändå och det fanns faktiskt de som tyckte det var synd att han blev kastrat. Jag ångrar mig dock inte, för hans trivsel kommer absolut i första hand för mig. Sen tycker jag det är roligt att minst två av hans avkommor kommer att gå lite i avel. Hans dotter Nova's bebbar med Miracle blev ju fina och han har bl.a. gett vidare sitt underbara temperament, sin snygga färg & tabbymönster, pälskvalitet och en del andra bra kvalitéer till sina avkommor och dessbättre inte sina ögon (som bl.a är alldeles för djuptliggande).