Två snyggningar
Nästa vecka flyttar brorsorna. Dessa två unga herrar har fortfarande inte hittat sina nya hem, men det kommer säkert. Två helmysiga och charmiga killar som är hur gosiga som helst. Jag kommer att sakna dessa två, det har varit helt underbart att ha dem till låns…! Men ännu , tills de hittat sina nya hem är de mina, och jag tänker njuta av varje sekund!!
Zero

Leo

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Dom öronen heter duga! Härliga killar! Du hittar säkert hem till killarna, vänta bara tills semestrarna är över, då börjar telefonen ringa igen! //Kaisa

Jag håller med Kaisa! De fina killarna med stooora öron hittar säkert sina nya hem snart. Det har nog varit många bortresta nu bara.
Tack!! Ja dessa killar är så härliga, jag är inte orolig, de kommer att få sina egna hem snart.
Tills dess ska jag se till att njta av dem ordentlgt, eftersom de är så otroligt mysiga!

De är riktigt snygga och jag e sååååå sugen på Leo men Zero e oxå himla fin….*sucka*
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
#4 Ja, han är minst lika mysig som han ser ut! Kullens lilla spelevink, charmig, busig och gosig, orädd och go… Han är alltid den som är med överallt. En sån brukar det ju finnas i varje kull som man fastnar extra för.. Leo är verkligen en sådan. Och brorsan med, faktiskt. Den båda "bruningarna" har verkligen satt sig i hjärtat…

Vilken ser bäst ut? Och har bäst benstomme?
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
#6 har pm:at dig!