Faster Ingrid har fått valpar

Vilka godingar de är! Super gulliga!

Och nr 3. De är helt bedårande. Usch, jag blir såå sugen.
Det är en tjuvparning igen…Mamma Doris är Lhasa apso-Papillon och Dvärgspets och "häradsbetäckaren" Svennis är en Lhasa apso-Shih tzu. Nåväl… Underbart är det iallafall även om det är ett misstag och jag har lovat faster Ingrid att jag ska se till att de får bra hem…
Kram
// Maja

Har du någon bild på föräldrarna??

#3 Ja visst är de bedårande?

#5 Nej, men jag ska fixa det……
ja de är underbara vi längtar så efter en hund men vi bor lite trångt just nu!

Så fina de var… kan tänka mig att det blir söta valpar efter dem =)

Jätte fina och föräldrarna var ju bedårande.. lycka till att finna bra hem

Jag ska hjälpa faster så att de får de bästa tänkbara hemmen. Som det ser ut nu så kanske hon spar en. Vad kul att Ni gillar dem, för det gör jag med.
// Maja

Så söta de är hundarna. Hoppas ni hittar bra hem till dem.

Nå,,, finns det nya foton på de små godingarna??? 
Mamma Doris är ju bara såååå söt!!!
Blir lite full i skratt av dubbelmoralen här, grattis grattis till söta valpar i denna tråd och uprördheten i tråden "vill ha blandras kattungar". Ok, det är skillnad på planerad blandrasavel och tjuvparningar, men skulle en som av misstag fått kattungar mellan en skogis och en annan ras få samma beröm för fina ungar?
Att ta blandras valpar strider mot SKKs regler lika som att ta blandraskattungar strider mot SVERAKs regler. Jag är inte ute efter att "bråka" men kan inte låta bli att reagera. Jag har inte ens kollat om det är samma människor som pratar i båda trådarna.
Till ämnet i tråden,
Stackars Doris att råka ut för en kille som heter Svennis (kvinnokarls ryktet) och en med dessa charmiga ögon också, inte undra på att hon inte kunde hålla på sig.
Tycker det är fel att medvetet para fram blandras hundar precis som med bland kattungar! Men om ett misstag händer är de ju lika fina ändå! Men mycket kan gå fel om indivderna inte passar ihopa! Är man en seriös uppfödare så hoppas jag att man följer reglerna både när det gäller hundar och katter!
kanske hon som har katten i tråden du nämner blivit utsatt för ett skämt? Var inte länge sen en kille blev utsatt för det!!!
Håller i alla fall tummarna!!

#16 Jag håller med dig fullkomligt. Med tanke på att båda föräldrarna är blandras så är det redan illa nog i mina ögon. Båda borde kastrerats. Men det är min personliga åsikt. /Sylvia