Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (8) Senaste inläggen

00. Bilder 01. Allmänt Skogkattprat 02. Kattungeprat 03. Avel/Genetik/Uppfödning 04. Färger & Mönster 05. Pälsvård 06. Mat & Leksaker 07. Beteendefrågor 08. Skogkattens hälsa 09. Kattungar till salu 10. Väntade/Planerade kullar 12. Omplaceringar 13. Fodervärdar finnes/sökes 14. Rasstandard 17. Utställningar/Resultat 18. Tävlingar och lekar 20. Kattklubbar 26. Regnbågsbron 29. Avelshanar finnes/sökes Topics in english 30. Aktiviteter 31. Om Sajten/Om iFokus 32. Utanför ämnet 33. Kattprylar till salu
01. Allmänt Skogkattprat

Puppia harness C?

2016-09-28 10:54 #0 av: SFalkbring

Är det någon som har provat Puppias nya modell på sele, harness C? Gillar ni modellen bättre/sämre än den "vanliga" harness A? Tänkte skämma bort mina små filurer med nya höst-fina selar :)

Anmäl
2016-10-11 22:47 #1 av: Torplyktans

Jag har en tre ponti sele för min stora hane. Är jätte nöjd med den. Den är otroligt enkelt och snabb att ta på ochbac.

Anmäl
2016-10-12 16:39 #2 av: SFalkbring

Aha, ja den ser ut som en bra variant :) 

Jag har puppia-selar till mina två, harness a, så "vanliga" modellen. Gillar att trycket fördelas över hela bröstkorgen om de sticker iväg längre än kopplet räcker.

Nu finns det tydligen en ny modell, c, så funderar på om den är (ännu) bättre. Verkar vara en lite mer "kliva-i-modell".

Harness c (ny modell) till vänster och harness a till höger

Image result for puppia harness c Image result for puppia harness c

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.