Annons:
Etikett20-kattklubbar
Läst 1959 ggr
Sissi
2008-09-22 13:16

STORT TACK till Järva kattklubb

För en super trevlig lördag på Gröna Lund!

Vi började dagen med lite öl och femkamp samt några åkturer med lite olika åkattraktioner, bl a berg och dalbanan för att sedan avsluta det hela med en super god middag på Kryddhyllan.

Vet att Michis tog lite bilder på oss under lördagen som jag hoppas att hon visar upp här när hon hunnit ladda ner dem från kameran.

Åter igen, STORT TACK för en super trevlig dag och för att vi har en sådan kanon trevlig kattklubb.

Sissi

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Annons:
maximus
2008-09-22 13:38
#1

Vad när kom den inbjudan ???

Sissi
2008-09-22 14:45
#2

#1 Det var för alla medlemmar som hjälpte till under sommarutställningen, fick väl inbjudan för några veckor sedan.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

maximus
2008-09-22 16:04
#3

Ok,den utställningen kunde jag inte vara med på för jag jobbade och vi får inte ta semester under semesterperioderna ,måste hålla sig till den man blivit tilldelad

har inte varit på utställning sen i april ,så jag har stora abstinensbesvärObestämd

hoppas att man kommit med på några under hösten iallfall

/Annette

[michaelalundgren]
2008-09-22 16:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Ja tack till Järva Kattklubb för att du bjuder ut oss på skojigheter som tack för hjälpen från sommarutställningen :)

Det var mycket trevligt på Gröna Lund och jag hade ett otroligt bra lag i femkampen :)

Mitt lag bestod av:
Mig själv - Lagledare, S*Glömstaskogens
Christopher, S*Glömstaskogens
Sissi, S*Tam-Trion's
Leffe, S*Tam-Trion's
Yvonne, S*Kaup Home Cat's
Petter, S*Kaup Home Cat's

Lagmedlemmarna (förutom jag) kan ni se på bilden :)

Sissi
2008-09-22 16:36
#5

Ha Ha Ha, vad snygga vi är!!!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

skogisen
2008-09-23 00:34
#6

Jag instämmer med #4 :an vilket underbart lag, samt ett jättestort tack till Järva kattklubb.

#5.an är vi verkligen det hiheheh Skrattande

Annons:
Upp till toppen
Annons: