Annons:
Etikett26-regnbågsbron
Läst 1993 ggr
Labolina_73
4/15/10, 10:08 AM

NEEEEEEJ :-(

I morse n'r jag vaknade var ytterligare en död…

Vad är det frågan om???

Den lilla hade som blodblandat slem runt munnen. Men var pigg igår kväll innan jag la mej.

Jag mår skitdåligt,,, varför händer detta? Såklart det kan ingen svara på men,, :-( det är så jobbigt..

//Linda

Annons:
Sagolika
4/15/10, 10:11 AM
#1

Fy så tråkigt! :(

Du får kanske obducera ändå? Det knäpper inte om andningen? Tänkte på lunginflammation.

Beyond
4/15/10, 10:59 AM
#2

Så tråkigt :( Lider jättemycket med dej

Massor med kramar Bibbi

JessicaF
4/15/10, 11:06 AM
#3

Usch stackare, jag tycker att det låter som lunginflammation men jag är ingen veterinär.  Om du är orolig för dem andra kattungarna så skulle jag ta dem till en veterinär för en extra koll, och sen efter det avgöra om du ska obducera den lilla lite beroende på om de hittar nått konstigt.

När jag läser din andra tråd beskriver du två olika dödsorsaker, du kanske bara har haft otur. En med defekt matsmältningssystem och en annan som andades in vatten vid förlossning.

Margona
4/15/10, 11:21 AM
#4

Nej, fy så tristGråter

EvaHelen
4/15/10, 12:22 PM
#5

GråterGråter Jättetråkigt Linda att det skett med en till bebbe.

Kramar

LaSadie
4/15/10, 12:46 PM
#6

Fy farao vad trist för er Gråter

Annons:
aborgatos
4/15/10, 1:34 PM
#7

JättetråkigtGråter

Vet hur hemskt det är att mista småttingar.

Håller tummarna för de övriga småttingarna.

//Anna

Lagbodas
4/15/10, 3:13 PM
#8

GråterGråter Nej vad tråkigt. Hoppas att dom andra bebisarna mår bra.

Kram Mia

Vrethagens
4/15/10, 8:11 PM
#9

Nej men usch så tråkigt! Hoppas att de två andra pojkarna fortsätter må bra. Kram Åsa

SilentHills
4/15/10, 10:33 PM
#10

Men usch så hemskt! Håller tummarna för att det inte blir nåt problem med de andra! Fruktansvärt när sånt händer!

David
4/16/10, 3:24 AM
#11

Usch, det var ju inget skoj att vakna upp till Gråter

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Juliette-
4/16/10, 1:36 PM
#12

Just det där som kom ut tyder väl på lunginflammation.. så ledsen för eran skull det vet du

Labolina_73
4/16/10, 2:39 PM
#13

#3 ang min andra tråd så.. ja kanske att det är 2 olika saker,, men likheterna var endå s¨å stora.. bortsett från att den första hade väldigt svullen mage..

Det behöver ju inte ha nåt samband, men när det gäller "rosslet" eller slemmet så var det ju liknande i båda fallen,,,

//Linda

Tack alla för era värmande ord……

Annons:
Upp till toppen
Annons: