Annons:
Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 1178 ggr
Therese
2016-09-21 17:15

Hjälpsam katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Link hjälper gärna till vid matlagningen, här har han sett till så att jag går efter rätt recept :) Har ni hjälpsamma katter?

Annons:
Aleya
2016-09-21 17:19
#1

Ja jag har otroligt hjälpsamma katter hos min mamma. Dom ska lösa dataproblem och skapa dataproblem. Eller när en kniv blir vässt så måste dom komma och kolla så att köttet deras blir skuret bra. Så dom kan dom.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[fritte1974]
2016-09-21 17:24
#2

min kolar att jag städa bra och sandarbatare just glömde hon provliger sängen varje dag

burmamys
2016-09-21 18:16
#3

Härligt med hjälpsamma katter! 😀👍 Ska försöka sammanfatta vad mina katter hjälper till med 😊 Saga väcker mig kl.07.00 varje morgon (+/-15 min) Simon övervakar min morgonrutin i badrummet Sindra övervakar toabesök resten av dagen Simon säger till vid (deras) lunch kl.12.00, middag kl.16.00 och kvällsmat kl.21.00 Saga säger till kl.18.00 när det är dags för klickerträning/ annan aktivering/ koppelpromenad Sindra hjälper till att dra ut papper ur kopiatorn, öppnar lådor och skåp och dörrar vare sig jag bett om det eller ej ;-) Saga hjälper till att plocka upp ur kassarna när jag handlat Saga och Sindra tillsammans hjälper till att bädda sängen (hoppar omkring och biter och sparkar på lakan och täcke…) Simon och Saga turas om att ligga på mig och gosa när jag är trött, de har även gjort så när jag haft ont Simon säger till när jag håller på för länge med datorn, och när det är dags att sova, vilket det är enligt Simon kl.23.30…! =D Alla tre sover i sängen… Det är inte särskilt mycket de anser att jag klarar själv…! ;-)

kara_murray
2016-11-05 15:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Visst är det underbart med hjälpsamma katter!!😂😂😂 Vilhelminna hjälper gärna till med städning och vattna blommor( även om resultatet inte är som jag tänkte) sedan vill hon väldigt gärna hjälpa till att äta frukost med mig( läs: lägga sig över hela köksbordet och sparka undan aklt som ligger i vägen!)

burmamys
2016-11-05 15:37
#5

#4 Hahaha! 😁 Vad söt hon är. ❤

Upp till toppen
Annons: