Annons:
Etikett12-omplaceringar
Läst 2629 ggr
Liiiisa_20
2/6/16, 12:12 AM

(S) Norsk Skogkatt hane med stamtavla

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då jag har tagit det svåra och tunga beslutet p.g.r privata skäl så är min katt till salu, mer kan ni läsa här ---> http://www.blocket.se/uppsala/Norsk_Skogkatt_hane_med_stamtavla_65088154.htm?ma=1

Annons:
Nenujap
2/6/16, 10:19 AM
#1

Tråkigt att du inte kan ha kvar honom. Skulle du vilja berätta lite mer om honom. Hur han är till sättet, vad han heter i stamtavlan osv?

@Mpajunen på Instagram

Linki
2/12/16, 4:57 PM
#2

Förstår att det är jobbigt! :-/ Han var väldigt fin! Är han van vid andra katter?

Liiiisa_20
2/19/16, 6:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Ny annons:

Hej! Har nu tagit det svåra beslutet o försöka hitta ett nytt hem åt min speciella norsk skogkatt hane, han är född 2014-07-23, är Kastrerad , Vaccinerad , Id-märkt. Är försäkrad i Agria och har Stamtavla i Sverak.

Maserati behöver komma till någon som har erfarenhet av Norsk Skogkatter då han är väldigt speciell.

Han vill ha möjlighet att få gå in och ut som han vill annars markerar han inomhus, Han är en väldigt kaxig katt som tyvärr bråkar med andra katter och han har en tendens till att nafsa och sparka med baktassarna och har en väldigt känslig mage men med alla dessa problem så är han en riktigt mysig katt som vill kela och gosa på hans villkor.

Idag bor Maserati tsm med två andra katter och tre stycken hundar och det går bra.
Han tycker om torrfoder och blöt mat och en och annan kattgodis.
Maserati tycker om och leka med leksaker och vippor.

När Maserati flyttar så är han och får med sig:

* Veterinärbesiktigad
* Stamtavla + andra papper
* Nya ägaren tar över hans försäkring på Agria
* Får med sig hans favorit leksaker
* En bädd & en filt med hans kompisars lukt på
* Torrfoder , Blöt mat och kattgodis

Pris: är 3500kr och ej prutbart (ordinarie pris för en Norsk skogkatt med stamtavla är 7000kr)

Vid intresse, Skriv gärna lite kort om er och vad ni har att erbjuda Maserati för hem. Mer info och bilder kan skickas vid intresse.

Kronängens
3/30/16, 12:35 PM
#4

Hoppas du hittar ett bra hem åt honom. Han ser jättefin ut.

Upp till toppen
Annons: