Annons:
Etikett09-kattungar-till-salu
Läst 2041 ggr
AgnetaB
10/27/15, 12:18 PM

Ska det vara så svårt hitta ett bra hem?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Jag har en fin bruntabby kille till salu (13v) i Eskilstuna men vill ej han ska bli utekatt! Har haft flera svar men ej hittat riktigt rätt o många vill släppa  ut tyvärr.

Jag vill han ska ha innätad/balkong/altan mm o ej sitta i en pytteliten lägenhet.

Helst ha en kattkompis  o gärna ej så superlångt från Eskilstuna heller som typ norlland el skåne. Jag har även Sibiriska hankattungar till salu el söker  fodervärd så de kan bli kompisar om ni ej har egen katt sedan innan.

Stamtavla: http://www.pawpeds.com/db/?a=p&ids=3:1209879;2:1144960&g=4&p=nfo&date=iso&o=ajgrep

Satte in en bild på pappa också.

agneta.bergwall@hotmail.com

Annons:
CaptainMorgan
10/27/15, 12:36 PM
#1

Vacker han är.. konstigt att han inte hittat något hem än.

AgnetaB
10/27/15, 12:41 PM
#2

Jag har kanske lite mkt med krav för brukar ta tid för mig  o sälja. Tycker det är trist så många som hör av sig vill ha utekatt på Skogis,  pga det så springer många korsningar ute också :(

CaptainMorgan
10/27/15, 12:45 PM
#3

Tycker det är bra att man är noga med vart katten hamnar då man lagt ner mycket kärlek.. Skulle inte kunna låta mina små älsklingar gå fritt ute, de är för värdefulla.

OberonsMatte
10/27/15, 6:54 PM
#4

Jättefin kille du har! 😍Jag är övertygad om att du hittar rätt hem till honom också, men ibland tar det bara lite tid innan allt klaffar.  Moltas och Ruben hann båda bli ett halvår innan jag var redo för en ny katt, men när jag väl började söka efter dem fanns de där och väntade.❤️ Tänker ofta att det var meningen att just de skulle komma till just mig och då såg ödet till att de inte hamnade hos någon annan!

Sajtvärd Katter iFokus

LaSadie
10/27/15, 7:17 PM
#5

Han är så vacker 😍 Men det är svårt att hitta bra hem! Köpare tycker säkert att man är petig men man vill bara hitta rätt hem till dem!

Midtown Magic
10/28/15, 9:40 AM
#6

Superfin kille ❤️ Jag har inte ens haft min första kull än och har redan fått säga nej till hem som vill ha katterna som utekatter….

Annons:
AgnetaB
10/31/15, 10:05 AM
#7

Tack alla :) Det verkar som han hittat ett väldigt bra hem nu :)

Det är ju inte så ofta man kan bestämma helt själv men när jag har kull är det både min rättighet o skyldighet o leta efter vad jag anser det perfekta hemmet till varje kattunge. Sedan blir det inte alltid som man tänkt sig för köpare visar ju den sidan de vill visa men jag försöker iaf.

Novisan
1/14/16, 1:40 PM
#8

Varför vill ni inte att de ska vara utekatter?

LaSadie
1/14/16, 5:12 PM
#9

Jag kan svara för mina katter: alldeles för många faror ute som leder till förtida död. Bilar och människor är några faktorer som innebär att dagens katter lever farligt. Om katter ska klara sig ute så måste de vara gjorda av pansar.

AgnetaB
1/27/16, 12:15 AM
#10

Håller med LaSadie. Jag är rädd om dem helt enkelt.

Upp till toppen
Annons: