Annons:
Etikett17-utställningar-resultat
Läst 1336 ggr
LaSadie
10/16/15, 9:21 PM

Birkas utställning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som har anmält sig? Vi har anmält Stark och Matilda och hoppas att komma med. Fördelen är att man kan gå efter att grundbedömningen är avklarad och man inte är nominerad. Stark har chansen att bli Champion om han tar ett till cert 😃

Annons:
LaSadie
10/16/15, 9:22 PM
#1

Bilden visar Stark och Matilda på MSK.

Midtown Magic
10/17/15, 10:06 AM
#2

Jag tar med mig Stjärna (min profilbild), men eftersom det är min klubb så blir det ingen tidig hemgång för mig ;)

LaSadie
10/17/15, 2:21 PM
#3

Äsch fick just mail att vi inte kom med. Dock kunde de har lagt ner lite tid på att stava katternas namn rätt och fixa automatisk återbetalning :P

EvaSe
10/17/15, 5:08 PM
#4

Jag kommer på söndan med Krokant och IPA.

/EvaS

S*Capsicum´s   www.capsicumcats.se

CaptainMorgan
10/17/15, 6:37 PM
#5

Var inställd på att gå men fick mejl om att vi inte kom med..

LaSadie
10/17/15, 7:45 PM
#6

#5 Dom har något emot Västeråsare :D

Annons:
Therese
10/18/15, 1:11 PM
#7

Vad synd att ni inte kom med, men lycka till ni andra!

EvaSe
10/19/15, 5:22 PM
#8

Det verkar bli fler utställningar som blir fullbokade före sista anmälningsdag. Kul för klubbarna som då har större chans att verkligen få ekonomin runt en utställning att gå ihop + att slippa ställa in som en del har gjort de senaste åren. Mindre kul för oss som inte "hänger på låset" och anmäler första dagarna.

När jag började ställa ut för 6 år sedan var man tvungen att anmäla första dagen för att vara säker på att komma med  :)

/EvaS

S*Capsicum´s   www.capsicumcats.se

LaSadie
10/19/15, 5:37 PM
#9

Jag har märkt det med, vilket är skoj för klubbarna men för oss som är lite sega med att anmäla är det sämre 😃

När jag köpte Mim vilket var åtta år sedan så fick jag rådet att anmäla mig samma dag som anmälningstiden startade för att ha någon chans att komma med, men då var det inte ens säkert att man kom med i alla fall! Så det har gått lite upp och ner, förr var man tvungen att anmäla samma dag, ett tag var det inte lika allvarligt och ibland var klubbar tvungna att ställa in på grund av få anmälningar, men nu verkar pendeln gå mot att man måste hänga på låset attityden 🙂

Upp till toppen
Annons: