Annons:
Etikett06-mat-leksaker
Läst 2059 ggr
Therese
2015-08-05 13:07

Leksaker!

Vart köper ni kattleksaker? Vad rekommenderar ni för leksaker? Sugen på att köpa något nytt men vet inte riktigt vad alla tre katterna skulle uppskatta. Gärna något lite större som alla vill ha liksom, något som inte hamnar under soffan efter 30 sek. Vilken är leksakernas Rolls royce?

Annons:
Therese
2015-08-21 09:35
#1

Det blev inget stort, vi köpte de små bollarna alla älskar xD De är så söta när de leker apport!

kara_murray
2015-08-21 18:32
#2

Det brukar vara bättre att köpa de katterna gillar bäst, för det är sällan de vill leka med nya varianter. .. tyvärr. ..

Nenujap
2015-08-21 20:59
#3

Da Bird är en favorit. Vi kunde hålla på jättelänge med den. Tyvärr blev jaktinstinkten alldeles för stark hos min ena efter ett tag, och det funkar inte att använda den mer. Katten började morra mot sin kompis när hon kom för nära. Försvarade sitt byte. Hon råkade även bita mig ordentligt en gång. Skriver råkade, för jag tror inte att hon hade för avsikt att bita mig så hårt, och hon skulle inte gjort det om det inte vore för den vippan. Andra vippor har inte alls samma effekt på henne. Den är väl för verklighetstrogen antar jag. Bortsett från det, så är Da Bird något av det bästa. Sugrör annars. Jag hittade tjocka sugrör som var drygt en meter långa. Jättekul! Och jag gillar ju att vara med och leka också och det var dessa sugrör perfekta för. Långa vippor är också bra. Vifta med dem under en filt. Då blir det fart! :)

@Mpajunen på Instagram

Therese
2015-08-21 22:31
#4

Oj, vad tråkigt. Vi hade en  Da Bird förr när vi bara hade Tifa, hon dödade den ganska snabbt. De är väldigt populära, går lätt sönder och något dyra tyvärr, annars hade jag köpt hem en hel bunt :)

Ja att leka under filt är ju alltid populärt, att jag aldrig tänkt på vippa under filt innan! Måste testas!! :D

Therese
2015-08-26 17:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Tack för tipsen!!  Vi har en som liknar den med bollen, dock är pinnen med musen borta sen några år. Men den används väl i perioder :) Lånade bilden från zoo.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: