Annons:
Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 1250 ggr
Therese
6/26/15, 10:46 AM

Får era plats?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sovplatserna på vår klösmöbel är i minsta laget tycker jag, fast katterna väljer ändå att ligga i samma som alltid. Högst upp såklart. Det ser lite roligt ut dock :)

Annons:
OberonsMatte
6/26/15, 11:47 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Om bara viljan finns är inga sovplatser för små…. Moltas tycker att han får plats överallt!

Sajtvärd Katter iFokus

Carina_
7/5/15, 5:46 PM
#2

Therese jag kollade på det klösträdet och jag upptäckte att det finns olika storlekar. Vilken är det du har? Då jag är på jakt efter ett nytt träd till mina två som alltid vill dela säng så är det bra och ha lite riktlinjer att gå efter. Skulle två få plats där?

Carina_
7/5/15, 6:40 PM
#3

haha insåg att jag läste för fort när jag kollade på bilden igen det är juh en katt och inte två

Therese
7/5/15, 7:46 PM
#4

Oj, nej två får inte plats där uppe XD Jag har den större varianten av möbeln också, där sover ofta två tillsammans :) Ska leta upp länk

VargenCV
7/6/15, 9:42 PM
#6

Jag har detta: http://www.supercat.se/klostrad/klosmobler/dolomit-pro-vagghangt-klostrad.html

Är positivt överraskad över storleken på både grottan och stora lyggytorna. I grottan får en av mina vuxna katter plats, på stora lyggytan skulle två få plats kanskje, men en som ligger och en som sitter är inget problem. Små lyggytorna har plats till två leveringsklara kattungar; ligger på varsin sida av stammen.

Sitter stadigt och bra på väggen också- Rekomenderas :)

Annons:
Therese
7/13/15, 1:10 PM
#7

Den såg också riktigt bra ut! Jag gillar verkligen att de är vägghängda, man kan ju hänga de så långt upp katterna vill :)

CaptainMorgan
7/13/15, 2:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Morgan älskar trånga utrymmen ❤️

Therese
7/13/15, 2:59 PM
kara_murray
7/20/15, 10:44 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#10

Det är knappt, men än så länge funkar det… En gammal bild och en ny bild..

SFalkbring
7/20/15, 10:54 AM
#11

Haha! De är ju för söta när de försöker ligga i för trånga saker och ändå ser otroligt nöjda ut ❤️

SFalkbring
7/21/15, 3:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Samson får plats om han rullar ihop sig, men ibland händer det att han väller över kanten  lite…

Therese
7/21/15, 6:19 PM
Annons:
Upp till toppen
Annons: