Annons:
Etikett32-utanför-ämnet
Läst 1420 ggr
Therese
6/19/15, 11:22 AM

Trevlig Midsommar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppas ni får en underbar midsommar med fint väder, känns osannolikt men ändå. Tänk positivt :D Den här bilden hittade jag i Månadens katt juli, 2009. Tycker den är fantastiskt somrig. Hur firar ni midsommar?

Annons:
kara_murray
6/19/15, 11:55 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Glad midsommar! ! Vi firar midsommar med film- godis- och tjejkväll här. Och givetvis en massa kattmys! !

Therese
6/19/15, 11:59 AM
#2

Härlig bild! Det låter som en bra midsommar det :)

kara_murray
6/19/15, 12:08 PM
#3

Hur firar ni midsommar? ?

Therese
6/19/15, 12:24 PM
#4

Vi blir hemma, får besök :) Ska grilla, äta jordgubbar och dricka snaps. Katterna får ingen alkohol dock, tur de nöjer sig med vatten :)

CaptainMorgan
6/19/15, 1:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Vi ska äta god mat och mysa massor ❤️

kara_murray
6/19/15, 1:21 PM
#6

Ja det är tur att de inte ska ha någon alkohol, tänk ragglande katter med dåligt ölsinne. ..;-) Men de får kanske en extra kycklingvinge istället? ? Mina får lite extra godis och favorit blötmaten! Det låter som att ni får en riktigt fin midsommar! !:-))

Annons:
Therese
6/19/15, 2:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Fantastiskt! Ja vi får se vad det blir :D Kanske torkad anka :)

Nenujap
6/20/15, 9:46 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#8

Hoppas alla hade en trevlig midsommarafton! Har firades med lite fotografering. Kiara tycker om att vara fotomodell. Lilla Rafiki tycker det är ganska tråkigt så när Kiara var färdigfotad körde jag och Rafiki med klickern en stund. Mycket roligare :)

@Mpajunen på Instagram

Therese
6/20/15, 11:39 AM
#9

Vilka härliga bilder!! Jag hade en toppen midsommar :D Hoppas ni hade det med!

SFalkbring
6/23/15, 12:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Fina bilder!

Vi hade också en bra, men lite regnig midsommar, sill och snapps till oss och favvomaten till Samson, som såklart också fick vara lite midsommarfin!

Therese
6/23/15, 12:26 PM
#11

Snacka om att matcha inredningen :D Supersöt! Jag fick också i mig, EN sillbit. Har svårt för det men det gick. Min sambo frågade om han fick köpa en datorer om han åt en bot sill, har aldrig sett honom äta fisk. Hoppas datordelen inte blir för dyr :P

SFalkbring
6/23/15, 12:44 PM
#12

Haha, då skulle du sett honom ligga på rygg på det lurviga fårskinnet, där blev han verkligen camouflerad! 😃

Jag skulle inte säga att jag älskar sill, men jag tycker att det är rätt gott ibland, särskilt de såsiga sorterna.

Åt sambon en stor eller liten sillbit? Var det bara en liten så borde han bara få köpa en billig datordel ;)

Therese
6/23/15, 1:02 PM
#13

Du får försöka få en bild på det :D Jag testade en sång sort, helt okej sås! Jag verkligen avskyr konsistensen, annars hade jag kunnat tycka om det :P Han åt en ganska stor sillbit (åt och åt, han svalde den) Senaste datormusen gick på typ 600:-, finns inget som heter billigt tror jag😂

Annons:
Upp till toppen
Annons: