Annons:
Etikett00-bilder
Läst 1007 ggr
Therese
4/24/15, 5:14 PM

Burskynken

Kan jag få se bilder på era burskynken? Gärna med bild på katten också, kul att se hur ni har matchat ihop det, men även varför ni valt just det! 

Vi matchade tyvärr inte ihop det med katternas färger, utan deras namn, Link och Zelda. Det är brunt och grönt, fungerar men är inte optimalt. Det var min sambo som ville  ha dessa färger, jag gick med på det. Nu vill jag gärna ha ett annat, ljusare och kanske ljusblått/vitt eller ljuslila/vitt. Får se hur det går på nästa utställning, är det fortfarande kul för mig och katt så ska jag ha ett nytt burskynke :)

Trevlig helg! Jag har bytt användarnamn förresten :) Mvh Fd crazycatladytlz

Hur många olika burskynken har du?

Annons:
MissLindiz
4/24/15, 5:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#1

Tycker nog färgerna går ihop med katten :) har även en röd perser i detta.

Visseligen inga skogisar men det kan ju ge något :)

Therese
4/24/15, 6:06 PM
#2

Åh! Det var fint! Nej, men de är ju katter 😃

Therese
4/24/15, 7:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

De är liksom lite i samma färg :P Taket är ljusgrönt i alla fall :) Funderar på att se om man kan låna ett skynke till den 24/5 :)

LaSadie
4/25/15, 1:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jag har tre stycken.

Första är champangefärgat, det var till vår röda katt.

Nummer två är ett grönaktigt, det var främst till blåsköldpaddan.

Nummer tre är ljusblått-ish och det som jag är väldigt nöjd med. Det är även ett dubbeltskynke då det var till två av katterna, men har möjligheten att vara ett enkelskynke (hightech ^_^). Färgen är vald för att passa en svartsköldpadda och en bruntigré. Den har jag använt för vår cremekille och tycker den passar bra för även honom :) 

Bilden visar Ruso med burskynket

Torplyktans
4/25/15, 4:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#6

Jag har visserligen 4 burskynken (3 enkel och 1 dubbel) men alla i exakt samma färg.  För mig finns det bara grön till Skogis ;-) min favoritfärg! Taket och golvet mossgrön, inredning ljusgrön och gardiner i naturvit! Inne i buren ska det vara ljus så annat än vit gardin kan jag inte tänka mig. Sen som uppfödare får jag ju ungar i alla färger och jag tycker grön / vit passar alla så fint! Framhäver alla på ett naturligt sätt.

www.torplyktan.se

Annons:
CaptainMorgan
4/27/15, 4:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Denna har jag köpt och ska ha till min sköldpadda 😊 har inte använt de än men hoppas de ska passa henne..

Therese
4/27/15, 6:20 PM
#8

#7 Det var riktigt riktigt fint!!!

Upp till toppen
Annons: